RBW Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 NRK vil være på plass i hangaren på Fornebu og journalister fra inn- og utland kommer for å dekke det som blir den store databegivenheten i norden i høst. Les mer Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette leste jeg om i går ellerno, høres spennende ut gitt! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 drit kult hadde vært kult om de viste selve finalene på tv også Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 husker jeg dumpa borti den bedriftsfinalen en kveld. var vel så morsomt å se på det som å se på tvn sende poker... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har desverre ikke anledning til å delta, men vil ønske alle: LYKKE TIL Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Godt å se den store interessen for lanet Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Apropo stor interesse: Hvordan går det med billettsalget? Er det interesse fra de 3000 man håper skal komme? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Åh dritt bra. "HW-LAN slår ann" Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Gleder meg! Blir kos å treffe på kjennniger herfra Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 bah, kjedelig å bo i Trøndelag nå Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Gleder meg! Blir kos å treffe på kjennniger herfra 6614135[/snapback] Ja, det blir arti! I stedet for bare å se avatar og nick=) Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Konge at media viser interesse! Bra for e-sporten dette! Lenke til kommentar
saxin Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) HW-LAN er et gamerLAN? Virket slik på artikkelen i hvertfall... Endret 4. august 2006 av saXin Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 HW-LAN er et gamerLAN? Virket slik på artikkelen i hvertfall... 6615383[/snapback] Vi har mange (helt rå) planer, desverre kan vi jo ikke gå ut med disse før det er helt avklart, men som du nå ser så kommer vi ut med nyheter om events etterhvert som det blir klart. Men kan si at det vil skje mye mer enn bare gaming, ting som du nok ikke hadde tenkt på før du får vite om det her Bare å vente i spenning å se Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Som Ueland skriver - det kommer mye mer. Utover nå vil det bli publisert nyheter forløpende om det vi vil tilby på HW-LAN 06. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jøss... Dette er det første LANet hw.no arrangerer og med tanke på at det forrige lanet ikke gikk så bra skulle man jo ikke tro at mediene ville fatte interesse så fort. Det var da ikke noen som dekket TG særlig godt? Foruten spillmagasinet, men det var jo kun 3-4 minutter. Men dette her blir spennende, har enda mer lyst til å komme på lanet nå. Kanskje jeg skulle spurt NRK om de kunne hatt bruk for en "journalist" de dagene Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 med tanke på at det forrige lanet ikke gikk så bra skulle man jo ikke tro at mediene ville fatte interesse så fort. 6615734[/snapback] har HW arrangert LAN før? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Digg Kan desverre ikke kom, men skal prøve å få det med meg på TV. Lykketil! Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jøss... Dette er det første LANet hw.no arrangerer og med tanke på at det forrige lanet ikke gikk så bra skulle man jo ikke tro at mediene ville fatte interesse så fort. Det var da ikke noen som dekket TG særlig godt? Foruten spillmagasinet, men det var jo kun 3-4 minutter. Men dette her blir spennende, har enda mer lyst til å komme på lanet nå. Kanskje jeg skulle spurt NRK om de kunne hatt bruk for en "journalist" de dagene 6615734[/snapback] NRK er med fordi de ønsker mer fokus på esports, samt at de har samarbeidet med Battlefield.no tidligere rundt streaming av kamper. NRK kommer ikke til og ha noen egne journalister selv, det vil bli dekket opp via HW-LAN crew og Battlefield.no redaksjonen. Hvis du ønsker søke på crew, kan du sende meg en PM The Strategy-player, så skal jeg se på saken. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) @magnusloe: Et hw-lan har ikke blitt arrangert, men det var planlagt og man hadde begynt å selge billetter, men siden altfor få kjøpte så ble det ikke noe av. Hehe, den er grei FubarBFNO og jeg kunne egentlig tenke meg det, har vært i NRK på utplassering i totalt 2 uker så vet en del hvordan slikt fungerer. Jeg tror nok ikke jeg egner meg som crew, jeg er nok altfor umoden og vil ikke se på meg selv som ansvarsfull nok til å kunne passe i noen "stilling". Skulle gjerne, men tror som sagt det ikke er noe passer for meg. Endret 5. august 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg