Speik Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 For å få direkte streamet videoklipp i websiden slik som på youtube, er det da <mbed> man bruker? Eller er <object> bedre? på w3schools står det at <embed> ikke skal brukes, at <object> skal brukes i stede. Men jeg får ikke <object> til å fungere like bra som <embed>. Hva blir koden hvis jeg skal ha ett enkelt videoklipp på siden ved bruk av object-taggen? Ett annet spm. Hvordan får jeg ett videoklipp-vindu til å komme fram i samme siden når jeg trykker på en link? F.eks. når du åpner siden kommer ikke video-vinduet fram før du trykker på linken, men den kommer fram i den samme siden, under linken liksom.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Ett annet spm. Hvordan får jeg ett videoklipp-vindu til å komme fram i samme siden når jeg trykker på en link? F.eks. når du åpner siden kommer ikke video-vinduet fram før du trykker på linken, men den kommer fram i den samme siden, under linken liksom.. 6607300[/snapback] Bumpitup! Ingen som vet? Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bye Bye Embed 6607370[/snapback] Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Finner hvordan jeg skal bruke object i artikkelen, men det står ikke noe som det andre spørsmålet mitt, som jeg ser hvertfall.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Lag en side der du bruker object inni selve siden, da. Er jo akkurat det du skal gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå