LaserMannen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har nå kommet i gang med min nye pc, men når jeg scroller nedover på opera, IE etc. scroller den veeeldig tregt og hakkete, det samme skjer hvis jeg bare drar iden med musen nedover. Kan nye skjermokrt drivere hjelpe? Og kan noen hjelpe meg å finne dem? har et XFX 7900Gt skjermkort. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sikker på at du har drivere innlagt i det hele tatt? Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Sikker på at du har drivere innlagt i det hele tatt? 6607303[/snapback] Fikk med en cd til hovedkortet har lastet inn noen drivere der ifra blant annet en chipsset driver, men ingen skjermkort driver. Kan noen gi meg en link til en driver til mitt skjermkort XFX 7900GT? Lenke til kommentar
toeg Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sikker på at du har drivere innlagt i det hele tatt? 6607303[/snapback] Fikk med en cd til hovedkortet har lastet inn noen drivere der ifra blant annet en chipsset driver, men ingen skjermkort driver. Kan noen gi meg en link til en driver til mitt skjermkort XFX 7900GT? 6607342[/snapback] http://www.nvidia.com/content/license/loca...nglish_whql.exe Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Sikker på at du har drivere innlagt i det hele tatt? 6607303[/snapback] Fikk med en cd til hovedkortet har lastet inn noen drivere der ifra blant annet en chipsset driver, men ingen skjermkort driver. Kan noen gi meg en link til en driver til mitt skjermkort XFX 7900GT? 6607342[/snapback] http://www.nvidia.com/content/license/loca...nglish_whql.exe 6607379[/snapback] Takker så mye, det hjalp å laste ned drivere nå er problemet vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå