Gå til innhold

Beste bluetooth-headset ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo,

 

Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset.

 

Noen anbefalinger?

 

 

mvh Thorstein Korsvold

6607282[/snapback]

hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hallo,

 

Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset.

 

Noen anbefalinger?

 

 

mvh Thorstein Korsvold

6607282[/snapback]

hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700)

6607332[/snapback]

 

Jeg har kjøpt en HBH610a og har problemer med talestyrt oppringing. Treffer nesten ALDRI.

Når jeg mailer SonyE om dette, er det ikke svar å få (de første to døgnene, i hvert fall).

Lenke til kommentar
Hallo,

 

Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset.

 

Noen anbefalinger?

 

 

mvh Thorstein Korsvold

6607282[/snapback]

hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700)

6607332[/snapback]

 

Jeg har kjøpt en HBH610a og har problemer med talestyrt oppringing. Treffer nesten ALDRI.

Når jeg mailer SonyE om dette, er det ikke svar å få (de første to døgnene, i hvert fall).

6769096[/snapback]

 

Hvilke merker en har av BT headset har ingenting å si, det viktige er at det er bra batteri og at det er støyreduksjonsfilter som det er i hbh610.

 

Når det gjelder at taleoppringing ikke fungerer ville jeg prøvd som du nevnte å lese inn navnene på nytt via miken i hedsettet for å se om det hjelper. Har et hbh610 selv på min k800 og det fungerer i 98% av tillfellene.

Lenke til kommentar
Hallo,

 

Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset.

 

Noen anbefalinger?

 

 

mvh Thorstein Korsvold

6607282[/snapback]

hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700)

6607332[/snapback]

 

Jeg har kjøpt en HBH610a og har problemer med talestyrt oppringing. Treffer nesten ALDRI.

Når jeg mailer SonyE om dette, er det ikke svar å få (de første to døgnene, i hvert fall).

6769096[/snapback]

 

Hvilke merker en har av BT headset har ingenting å si, det viktige er at det er bra batteri og at det er støyreduksjonsfilter som det er i hbh610.

 

Når det gjelder at taleoppringing ikke fungerer ville jeg prøvd som du nevnte å lese inn navnene på nytt via miken i hedsettet for å se om det hjelper. Har et hbh610 selv på min k800 og det fungerer i 98% av tillfellene.

6769194[/snapback]

 

Når jeg velger å spille inn talekommando kommer det "Si navnet etter pipetonen" i displayet på telefonen.

Pipetonen kommer IKKE i handsfree-settet, bare i telefonen.

 

Når jeg senere trykker knappen på handsfree-settet for å ringe med talekommando KOMMER pipet i handsfree-en, og det står "Si navnet etter pipetonen" i displayet på telefonen.

 

Derfor blir jeg usikker på om jeg i det hele tatt skal spille inn kommandoen i handsfree-settet eller om jeg skal snakke den inn i telefonen.

 

Kan det være at min K700i ikke vil bruke headsettet til å spille inn talekommandoen, bare til å ringe opp?

 

At det er derfor lyden ikke blir den samme og ikke gjenkjennes?

Lenke til kommentar
Hallo,

 

Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset.

 

Noen anbefalinger?

 

 

mvh Thorstein Korsvold

6607282[/snapback]

hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700)

6607332[/snapback]

 

Jeg har kjøpt en HBH610a og har problemer med talestyrt oppringing. Treffer nesten ALDRI.

Når jeg mailer SonyE om dette, er det ikke svar å få (de første to døgnene, i hvert fall).

6769096[/snapback]

 

Hvilke merker en har av BT headset har ingenting å si, det viktige er at det er bra batteri og at det er støyreduksjonsfilter som det er i hbh610.

 

Når det gjelder at taleoppringing ikke fungerer ville jeg prøvd som du nevnte å lese inn navnene på nytt via miken i hedsettet for å se om det hjelper. Har et hbh610 selv på min k800 og det fungerer i 98% av tillfellene.

6769194[/snapback]

 

Når jeg velger å spille inn talekommando kommer det "Si navnet etter pipetonen" i displayet på telefonen.

Pipetonen kommer IKKE i handsfree-settet, bare i telefonen.

 

Når jeg senere trykker knappen på handsfree-settet for å ringe med talekommando KOMMER pipet i handsfree-en, og det står "Si navnet etter pipetonen" i displayet på telefonen.

 

Derfor blir jeg usikker på om jeg i det hele tatt skal spille inn kommandoen i handsfree-settet eller om jeg skal snakke den inn i telefonen.

 

Kan det være at min K700i ikke vil bruke headsettet til å spille inn talekommandoen, bare til å ringe opp?

 

At det er derfor lyden ikke blir den samme og ikke gjenkjennes?

6769777[/snapback]

 

Problemet var visstnok at headsettet ikke var (helt) kompatibelt med telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...