tkorsvold Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hallo, Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset. Noen anbefalinger? mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hallo, Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset. Noen anbefalinger? mvh Thorstein Korsvold 6607282[/snapback] hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700) Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Men er ikke det Ericsson-headset? Passer de til Nokia-telefoner? mvh Thorstein K Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har en Nokia 6233 og kjøpte HS-54W for kr 350,- på Elkjøp. Det har fungert greit i en uke. Til den prisen spiller det ikke så stor rolle om det er VELDIG god kvalitet, syns jeg. Lenke til kommentar
Berzerk68 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hallo, Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset. Noen anbefalinger? mvh Thorstein Korsvold 6607282[/snapback] hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700) 6607332[/snapback] Jeg har kjøpt en HBH610a og har problemer med talestyrt oppringing. Treffer nesten ALDRI. Når jeg mailer SonyE om dette, er det ikke svar å få (de første to døgnene, i hvert fall). Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hallo, Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset. Noen anbefalinger? mvh Thorstein Korsvold 6607282[/snapback] hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700) 6607332[/snapback] Jeg har kjøpt en HBH610a og har problemer med talestyrt oppringing. Treffer nesten ALDRI. Når jeg mailer SonyE om dette, er det ikke svar å få (de første to døgnene, i hvert fall). 6769096[/snapback] Hvilke merker en har av BT headset har ingenting å si, det viktige er at det er bra batteri og at det er støyreduksjonsfilter som det er i hbh610. Når det gjelder at taleoppringing ikke fungerer ville jeg prøvd som du nevnte å lese inn navnene på nytt via miken i hedsettet for å se om det hjelper. Har et hbh610 selv på min k800 og det fungerer i 98% av tillfellene. Lenke til kommentar
Berzerk68 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hallo, Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset. Noen anbefalinger? mvh Thorstein Korsvold 6607282[/snapback] hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700) 6607332[/snapback] Jeg har kjøpt en HBH610a og har problemer med talestyrt oppringing. Treffer nesten ALDRI. Når jeg mailer SonyE om dette, er det ikke svar å få (de første to døgnene, i hvert fall). 6769096[/snapback] Hvilke merker en har av BT headset har ingenting å si, det viktige er at det er bra batteri og at det er støyreduksjonsfilter som det er i hbh610. Når det gjelder at taleoppringing ikke fungerer ville jeg prøvd som du nevnte å lese inn navnene på nytt via miken i hedsettet for å se om det hjelper. Har et hbh610 selv på min k800 og det fungerer i 98% av tillfellene. 6769194[/snapback] Når jeg velger å spille inn talekommando kommer det "Si navnet etter pipetonen" i displayet på telefonen. Pipetonen kommer IKKE i handsfree-settet, bare i telefonen. Når jeg senere trykker knappen på handsfree-settet for å ringe med talekommando KOMMER pipet i handsfree-en, og det står "Si navnet etter pipetonen" i displayet på telefonen. Derfor blir jeg usikker på om jeg i det hele tatt skal spille inn kommandoen i handsfree-settet eller om jeg skal snakke den inn i telefonen. Kan det være at min K700i ikke vil bruke headsettet til å spille inn talekommandoen, bare til å ringe opp? At det er derfor lyden ikke blir den samme og ikke gjenkjennes? Lenke til kommentar
Berzerk68 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hallo, Har kjøpt meg en Nokia 6280, og trenger et bluetooth-headset. Noen anbefalinger? mvh Thorstein Korsvold 6607282[/snapback] hbh900( ca. 1200 ) er nok et av de bedre du får tak i for tiden, ønsker du et billigere alternativ kan du sjekke du hbh610 ( ca 700) 6607332[/snapback] Jeg har kjøpt en HBH610a og har problemer med talestyrt oppringing. Treffer nesten ALDRI. Når jeg mailer SonyE om dette, er det ikke svar å få (de første to døgnene, i hvert fall). 6769096[/snapback] Hvilke merker en har av BT headset har ingenting å si, det viktige er at det er bra batteri og at det er støyreduksjonsfilter som det er i hbh610. Når det gjelder at taleoppringing ikke fungerer ville jeg prøvd som du nevnte å lese inn navnene på nytt via miken i hedsettet for å se om det hjelper. Har et hbh610 selv på min k800 og det fungerer i 98% av tillfellene. 6769194[/snapback] Når jeg velger å spille inn talekommando kommer det "Si navnet etter pipetonen" i displayet på telefonen. Pipetonen kommer IKKE i handsfree-settet, bare i telefonen. Når jeg senere trykker knappen på handsfree-settet for å ringe med talekommando KOMMER pipet i handsfree-en, og det står "Si navnet etter pipetonen" i displayet på telefonen. Derfor blir jeg usikker på om jeg i det hele tatt skal spille inn kommandoen i handsfree-settet eller om jeg skal snakke den inn i telefonen. Kan det være at min K700i ikke vil bruke headsettet til å spille inn talekommandoen, bare til å ringe opp? At det er derfor lyden ikke blir den samme og ikke gjenkjennes? 6769777[/snapback] Problemet var visstnok at headsettet ikke var (helt) kompatibelt med telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå