abene Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Apple har gjort en avtale med Coca-Cola som innebærer at de kan gi bort 70 millioner låter i europeiske land. Les mer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 håper di gjør dette i norge, og gir bort appel enheter Lenke til kommentar
coban Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Personlig så ville jeg aldri tatt i en ipod, maken til monopol situasjon skal du se lenge etter. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Få gratis sanger for og drikke cola er en grei deal det Lenke til kommentar
subsequent2 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Personlig så ville jeg aldri tatt i en ipod, maken til monopol situasjon skal du se lenge etter. 6607228[/snapback] Nei faktisk ikke! Microsoft Windows! Det ville jeg aldrig tatt i Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Personlig så ville jeg aldri tatt i en ipod, maken til monopol situasjon skal du se lenge etter. 6607228[/snapback] Nei faktisk ikke! Microsoft Windows! Det ville jeg aldrig tatt i 6607246[/snapback] Det er samme ulla begge, bruker ikke noen av dem. Kommer ikke til å gjøre det heller. Har mp3 spiller på 20GB. Nå eg kan spille alle filene eg vil på den, da kan eg vudere å kjøpe musikken online. Nå har eg ikke noe valg, må kjøpe cd, rippe dem til mp3. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Få gratis sanger for og drikke cola er en grei deal det 6607243[/snapback] Colaen er neppe gratis så du kan godt regne det som at du får f.eks 2 kroner rabatt på colaen men er bundet til å betale de to kronene til apple for å ha muligheten til å laste ned en enkelt låt om du vil det. Det er en grunn til at Cola koster opp til det mangedobbelte av hva konkurrerende brusmerker koster. Er det forresten fritt valg av låt eller er det kun kjipe låter man får velge mellom? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Få gratis sanger for og drikke cola er en grei deal det 6607243[/snapback] Colaen er neppe gratis så du kan godt regne det som at du får f.eks 2 kroner rabatt på colaen men er bundet til å betale de to kronene til apple for å ha muligheten til å laste ned en enkelt låt om du vil det. Det er en grunn til at Cola koster opp til det mangedobbelte av hva konkurrerende brusmerker koster. Er det forresten fritt valg av låt eller er det kun kjipe låter man får velge mellom? 6607680[/snapback] Sa jeg at colan var gratis da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Få gratis sanger for og drikke cola er en grei deal det 6607243[/snapback] Colaen er neppe gratis så du kan godt regne det som at du får f.eks 2 kroner rabatt på colaen men er bundet til å betale de to kronene til apple for å ha muligheten til å laste ned en enkelt låt om du vil det. Det er en grunn til at Cola koster opp til det mangedobbelte av hva konkurrerende brusmerker koster. Er det forresten fritt valg av låt eller er det kun kjipe låter man får velge mellom? 6607680[/snapback] En låt koster 8kr i norge, en flaske Cola koster vel 11. Så, man betaler 11kr for colaen og man får en låt til kr 8 med på kjøpet. Skulle dette være negativt ? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hehe, jeg har faktisk sluttet å drikke Coca Cola, nå går det kun i Euroshopper Cola her i huset, samme smaken, og en tredjedel av prisen Endret 3. august 2006 av bK_Coder Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hehe, jeg har faktisk sluttet å drikke Coca Cola, nå går det kun i Euroshopper Cola her i huset, samme smaken, og en tredjedel av prisen 6608397[/snapback] Da er smaks løkene dine ikke mye å skryte av rett nok billigere men fytte katta så mye værre smak. Jeg drikker over 3 liter med Coca Cola om dagen. Så JA jeg vet hva jeg snakker om Den er ikke i nærheten en gang laaaaangt unna en iskald glassflaske cola Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Da er smaks løkene dine ikke mye å skryte av rett nok billigere men fytte katta så mye værre smak. Jeg drikker over 3 liter med Coca Cola om dagen. Så JA jeg vet hva jeg snakker om Den er ikke i nærheten en gang laaaaangt unna en iskald glassflaske cola 6609571[/snapback] Det er psykisk, om du aldri hadde smakt noen brus og du fikk velge mellom pepsi og coca cola (uten å få vite navna bak de, bare merke a) og b) ), ville du valgt pepsi. Jeg er overbevist Endret 3. august 2006 av dabear Lenke til kommentar
kosh Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Liker du Coca Cola har du ikke smaksløker vil jo jeg si men... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Offtopic: Drakk sykt mye cola i 3 år, men nå har jeg gått over til pepsi max. Smaken er mye bedere der, jeg har bare ikke funnet det ut før nå Ontopic: Dette beggyner og bli for offtopic.... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Da er smaks løkene dine ikke mye å skryte av rett nok billigere men fytte katta så mye værre smak. Jeg drikker over 3 liter med Coca Cola om dagen. Så JA jeg vet hva jeg snakker om Den er ikke i nærheten en gang laaaaangt unna en iskald glassflaske cola 6609571[/snapback] Det er psykisk, om du aldri hadde smakt noen brus og du fikk velge mellom pepsi og coca cola (uten å få vite navna bak de, bare merke a) og b) ), ville du valgt pepsi. Jeg er overbevist 6609593[/snapback] Det er psykisk ja. Jeg merket de selv, en kamerat serverte meg ett glass, og påstod at det var Coca Cola, og fortalte meg etterpå at det ikke var det Dersom du vet at det er billigcola, og innbiller deg selv at det ikke er godt, vil det smake dårligere. Dersom du innser at smaksforskjellen knapt er merkbar (Coca Cola holder seg lengre i romtemperatur synest jeg dog), vil du like det. Det har iallefall jeg merket. Før syntest jeg alltid Pepsi Max smakte dårlig også, men jeg likte det alltid når jeg var på fylla, kanskje det var fordi jeg ikke tenkte over merket da. Ett annet godt eksempel på at det er psykisk, er at jeg synes Cola smaker dårligere med en gang du river etiketten av flaska Endret 3. august 2006 av bK_Coder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hold dere unna brus i det hele tatt er min anbefaling. Drikk vann og nyt alkohol i helgene (for de som liker det). Tannlegene vil juble. Hmm, gratis festlåt med hver pils hadde ikke vært dumt. Endret 3. august 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
FaO Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 er det slik at musikk man kjøper på itunes bare går på ipod, eller er det vanlige mp3 filer?? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 er det slik at musikk man kjøper på itunes bare går på ipod, eller er det vanlige mp3 filer?? 6610216[/snapback] Neida, dette er snakk om mp3 filer som kan spilles på datan Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 er det slik at musikk man kjøper på itunes bare går på ipod, eller er det vanlige mp3 filer?? 6610216[/snapback] Er nok ganske sikker på at dei bare går på ipod ja. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Da er smaks løkene dine ikke mye å skryte av rett nok billigere men fytte katta så mye værre smak. Jeg drikker over 3 liter med Coca Cola om dagen. Så JA jeg vet hva jeg snakker om Den er ikke i nærheten en gang laaaaangt unna en iskald glassflaske cola 6609571[/snapback] Det er psykisk, om du aldri hadde smakt noen brus og du fikk velge mellom pepsi og coca cola (uten å få vite navna bak de, bare merke a) og b) ), ville du valgt pepsi. Jeg er overbevist 6609593[/snapback] Det er psykisk ja. Jeg merket de selv, en kamerat serverte meg ett glass, og påstod at det var Coca Cola, og fortalte meg etterpå at det ikke var det Dersom du vet at det er billigcola, og innbiller deg selv at det ikke er godt, vil det smake dårligere. Dersom du innser at smaksforskjellen knapt er merkbar (Coca Cola holder seg lengre i romtemperatur synest jeg dog), vil du like det. Det har iallefall jeg merket. Før syntest jeg alltid Pepsi Max smakte dårlig også, men jeg likte det alltid når jeg var på fylla, kanskje det var fordi jeg ikke tenkte over merket da. Ett annet godt eksempel på at det er psykisk, er at jeg synes Cola smaker dårligere med en gang du river etiketten av flaska 6609976[/snapback] All billigcola smaker ikke godt iallefall. Den fra Lidl smaker shit, og jeg kjenner stor forskjell. Men pepsi smaker bedre, og det spiller ingen rolle om jeg får servert Pepsi eller Cola. Uansett er det ikke noe problem å finne ut hva som er hva. Remacola < Cola og det er ikke psykisk. Men jeg synes jo i tillegg at cola på glassflaske smaker bedre enn plastflaste, selv om innholdet er det samme.... :p Endret 3. august 2006 av Dr3ad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå