Dr3as Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hehe, trommelen bak er IKKE et pent syn for øyeblikket.. Her må jeg ut å leke med litt sort lakk av no slag. Må må gjøre det på tilhengerfestet uansett også. Så får kjøpte no lakk å dekke til... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Der er iallefall hengerfestet lakket. Skal prøve å få tatt bremsetrommlene neste helg. Samtidig har jeg vært over og skjult steinsprut og lignende med lakkstift. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvordan er det å bruke lakkstift? Ser man det godt? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Du ser det om du går nærme, og gikk heller ikek over med klarlakken, var mest for å spare bilen. Frister med hellakering i vinter, men så er det de penga. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Pen bil. hvor kjøpte du angeleyes lyktene og tåkelys lyktene henne? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Pen bil.hvor kjøpte du angeleyes lyktene og tåkelys lyktene henne? 9456994[/snapback] Takk. Begge deler ble kjøpt hos norskbildelesenter om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå