Dr3as Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Vel eneste jeg fikk lov til var å blåse og vise førerkort. Tror dem skjekka regnr i systemet sitt samtidig. Huff, hat å sitte her og vente på at bilen skal blir ferdig så jeg får henta den Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 En liten update. Har ikke skjedd så mye da bilen har blitt lakkert litt og fått en herlig bilspa-behandling(service). Bilen skal jeg opp å hente i morgen(buss fra oslo og til myklegard) og gleder meg til å se resultatet. Stedene han hadde lakkert var tak, tanklokk og forskjerm(er), pluss full service kom dette på 5000.. heh Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hehe, skal ikke klage på den prisen.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Og siden det var lønning i dag også så blir det vel noen småting. Nye skilt står høyt på ønskelisten, bare jeg finner en dag å reise ut dit på. Eneste kjipe er busstur på 2t oppover i morgen men overlever vel det. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Lørdag gikk til å legge opp for tåkelys, pappa var ikke fornøyd med kabler og systemet, så etter en tur på torshov for sikringsholdere og rele'r koblet vi opp på en litt mer ordentlig måte. Nå lurer jeg på baklykter, siden alle lyktene mine er rimelig blanke og fine vet jeg ikke helt hva jeg skal satse på bak. Noen forslag? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Angående baklykter, syns jeg det er to typer som passer på de fleste Golfer.. Det ene er crystal clear. Disse er pene og ikke minst billige, men bakdelen er at det omtrent ruller flere Golfer med disse, enn som har originale baklykter. En pen mod på disse er å rødsote øverste del (blinklyset, som egentlig er blank), slik at det blir rød oppe og nede, og klart i midten. Ellers er Golf 4-look ganske pent. Disse er det ikke mange av på veiene, men de koster en del mer enn vanlig. De på bildet er fra Streetdesign (eneste butikk jeg har sett i Norge som har disse) og koster 2800. For all del, hold deg unna lexus-greier.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Hmm.. hva med golf5 look? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Tror ikke jeg har sett dem montert på bil, men jeg har dessverre min tvil.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du kan jo omså få redigert i photoshop å se hvordan det blir Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Golf5 lyktene var mest ment som en spøk. Tenkte kanskje mørke baklykter siden bilen er ganske mørk.. får titte litt rundt Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Gjør sånn som Marvil, er ikke mange som gjør det slik.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 unnskyld meg, men lexus lys på en golf er stygt, sot dem litt, eller gå for de marvil har. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 De jeg har på min er forøvrig originallykter som er rød/svart-sotet med klarlakk på toppen. Mye billigere enn å kjøpe nye lykter (rundt 250 kroner, da har man mye lakk til overs), samt man får dem slik man vil. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Får fortsette å se litt etter baklykter.. Har også fått høre en del ganger at jeg ikke kan ha høydeskrekk så høy bilen min er Senk og felger kommer, men ser ut som jeg venter til våren. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Blir baklykter og skjermbredere i dag, baklyktene ble faktisk de vanlige gti lyktene. Liker de veldig godt Møller hadde de også rimelig billig. Så får jeg se åssen det går å feste skjermbredere.. var vist no poppnaglegreier. edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i vindskjerm over vinduene? Møller hadde det ikke lenger :S Endret 25. oktober 2006 av Dr3as Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Åssen ser GTI-lyktene ut..? Helt sorte..? Må man ikke ha hull i skjermene for å få på skjermbreddere..? De som har det originalt har vel hull til pop-nagler, ja.. Vindskjerm vet jeg ikke, men harry.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Blir baklykter og skjermbredere i dag, baklyktene ble faktisk de vanlige gti lyktene. Liker de veldig godt Møller hadde de også rimelig billig. Så får jeg se åssen det går å feste skjermbredere.. var vist no poppnaglegreier. edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i vindskjerm over vinduene? Møller hadde det ikke lenger :S 7146791[/snapback] Bilder Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Vindskjermen er for å kunne ha vinduet på gløtt når man sitter ute i regnet skjermbrederen er ikke på ennå, skal poppes på ja.. så blir spennende å se åssen påsettinga går. Lyktene er iallefall på, de er sorte ja. Helvetes trangt å skru bak der men fikk det da til etter litt banning. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hehe, er vel litt trangt, men er vel fort gjort.. Skulle sagt fra før, en kamerat har slike liggende han skal selge.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Var ute å testa nå, var ikke så vanskelig som jeg trodde. Hull etc er jo der. Problemet er at det ikke helt passer med den ene lista, men ikke no som en fil ikke fungerer på. Blir muligens å få lakkert disse til våren(popp på, klipp av, popp på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå