hitokiri Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Om iPhone kommer neste uke, neste år eller i det hele tatt er et åpent spørsmål. Vi har samlet et knippe iPhone-videoer du kan korte ned ventetiden med. Les mer Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Så det er sånn den kommer til å se ut Hvis det virkelig er det da... Stygg spør du meg. Utrolig kjedelig og uinspirerende design. Nei, dette kunne de klart mye bedre. Ser ut som en iPod Mini bare leeeengere og så slengte de på noen nummertaster. Og musikktastene passer ikke inn der de er i det hele tatt. Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Den første videoen med Italk er bare lekker! måtte se den flere ganger Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Musikken i den siste filmen er lagt i Garage Band, det kunne jeg høre med en gang! Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Musikken i den siste filmen er lagt i Garage Band, det kunne jeg høre med en gang! 6608120[/snapback] Oi, så flink du er da, haha :!: Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 "ipod maxi" er rett og slett genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg