Gå til innhold

X-box + DVD = Usynkronisert

L_Larry

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en X-box 360 forleden dag, fornøyd som bare det, raste gjennom Halo 1 og 2 på 3 dager, ikke så god ide for nå har jeg ingenting å spille.. ( siden alle de andre X-box spillene jeg lånte ikke funket på 360'en :@ )

Jaja men så begynte jeg å se dvder på 360en, gikk fint å se Seinfeld, gikk fint å se SWAT.. men så skulle jeg se Brain Dead og Dawn of The Dead, begynte komplikasjonene..

Først la jeg merke til at lyden var usynkronisert, lå begynte blde å hoppe for å komme n sync med lyden, dette ble veldig irriterende men jeg overlevde.. med de to.

Sååå skulle jeg se Dogma la hakket bilde hele f'ings veien! Det var til å spy av..

Hvorfor går det fint bare på noen og andre skal lyden/bilde jacke opp??

Noen som vet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en X-box 360 forleden dag, fornøyd som bare det, raste gjennom Halo 1 og 2 på 3 dager, ikke så god ide for nå har jeg ingenting å spille.. ( siden alle de andre X-box spillene jeg lånte ikke funket på 360'en :@ )

Jaja men så begynte jeg å se dvder på 360en, gikk fint å se Seinfeld, gikk fint å se SWAT.. men så skulle jeg se Brain Dead og Dawn of The Dead, begynte komplikasjonene..

Først la jeg merke til at lyden var usynkronisert, lå begynte blde å hoppe for å komme n sync med lyden, dette ble veldig irriterende men jeg overlevde.. med de to.

Sååå skulle jeg se Dogma la hakket bilde hele f'ings veien! Det var til å spy av..

Hvorfor går det fint bare på noen og andre skal lyden/bilde jacke opp??

Noen som vet hva som kan være galt?

6607086[/snapback]

har du oppdatert dashboard?

trenger internett tilkobling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...