L_Larry Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kjøpte meg en X-box 360 forleden dag, fornøyd som bare det, raste gjennom Halo 1 og 2 på 3 dager, ikke så god ide for nå har jeg ingenting å spille.. ( siden alle de andre X-box spillene jeg lånte ikke funket på 360'en :@ ) Jaja men så begynte jeg å se dvder på 360en, gikk fint å se Seinfeld, gikk fint å se SWAT.. men så skulle jeg se Brain Dead og Dawn of The Dead, begynte komplikasjonene.. Først la jeg merke til at lyden var usynkronisert, lå begynte blde å hoppe for å komme n sync med lyden, dette ble veldig irriterende men jeg overlevde.. med de to. Sååå skulle jeg se Dogma la hakket bilde hele f'ings veien! Det var til å spy av.. Hvorfor går det fint bare på noen og andre skal lyden/bilde jacke opp?? Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 har du plugga den til live og fått nyeste oppdateringen? den fiksa endel dvd problemer Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kjøpte meg en X-box 360 forleden dag, fornøyd som bare det, raste gjennom Halo 1 og 2 på 3 dager, ikke så god ide for nå har jeg ingenting å spille.. ( siden alle de andre X-box spillene jeg lånte ikke funket på 360'en :@ )Jaja men så begynte jeg å se dvder på 360en, gikk fint å se Seinfeld, gikk fint å se SWAT.. men så skulle jeg se Brain Dead og Dawn of The Dead, begynte komplikasjonene.. Først la jeg merke til at lyden var usynkronisert, lå begynte blde å hoppe for å komme n sync med lyden, dette ble veldig irriterende men jeg overlevde.. med de to. Sååå skulle jeg se Dogma la hakket bilde hele f'ings veien! Det var til å spy av.. Hvorfor går det fint bare på noen og andre skal lyden/bilde jacke opp?? Noen som vet hva som kan være galt? 6607086[/snapback] har du oppdatert dashboard? trenger internett tilkobling Lenke til kommentar
L_Larry Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 ikke prøvd, takk du redda nettopp ei stakkar sjel.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Var slik hos meg også før, men oppdateringen fikset alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå