Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pc stolen min KNAKK *bilde*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du kvittering ?

6607095[/snapback]

Prøver å finne den nå. FOrrige stolen jeg hadde ( som jeg dro fram nå ) holdt i over 5 år, før noen av hjulene falt av. Falt meg ikke inn at denne stolen skulle ta kvelden SÅ fort. Vet ikke om jeg har kvittering :S

Lenke til kommentar

Den er helt lik den jeg fikk fra Ikea for noen uker siden, kanskje jeg burde være litt forsiktig.

Hvor lenge holdt den?

Og ja, du kan reklamere på den hvis du ikke brukte makt for å få dette til. :)

Edit: Produksjonsfeil i såtilfelle

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
FAtter ikke at dette er mulig. Jeg satt helt vanlig på stolen min, så skjer dette:

Stolen er kjøpt for under 1 år siden, hos bohus til 800 spenn på tilbud :S

Er det reklamasjon på sånt?

6607078[/snapback]

Klar reklamasjonssak. Kvittering vil likevel hjelpe :)

Lenke til kommentar

6607890[/snapback]

Selger kan ikke kreve at du skal ha kvittering. Selger kan immidlertid kreve at du beviser når stolen er kjøpt, og til det holder en bankutskrift. Regner med du betalte med kort?

Jeg har forresten samme skrivebord, stol og gulv. Hadde det ikke vært for den skabbete tuborgflasken så kunne det vært hjemme hos meg. (Dette er off topic, ikke sant?)

Lenke til kommentar
Hvor mye tåler stolen? Eventuelt, hvor mye veier du?

6607421[/snapback]

Den må jo tåle at jeg sitter på den, og lener meg tilbake. Veier 80kg.Hoppet ikke på den eller noe. Damen på telefonen var enig, regner med at dette ordner seg. Dette er totalt uakseptabelt. Skal ha en annen stol tror jeg.

Lenke til kommentar

6607890[/snapback]

Selger kan ikke kreve at du skal ha kvittering. Selger kan immidlertid kreve at du beviser når stolen er kjøpt, og til det holder en bankutskrift. Regner med du betalte med kort?

Jeg har forresten samme skrivebord, stol og gulv. Hadde det ikke vært for den skabbete tuborgflasken så kunne det vært hjemme hos meg. (Dette er off topic, ikke sant?)

6619230[/snapback]

haha, du må ta bilde og poste det :) Tror jeg betalte kontakt faktisk, men som sagt så hadde jeg kvittering og de skal visst ringe meg i løpet av noen dager.

Til dere andre vil jeg anbefale å ta vare på kvitteringen, og være litt forsiktig.Kanskje jeg brukte litt for mye makt da jeg skrudde inn skruene ( tvilsomt ). Det går an å se at armstøtte holder på å knekke, på den andre siden ser jeg en tynn hvit stripe. Hadde stolen i nøyaktig ett år, kjøpt 04.08.05

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...