asad Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 FAtter ikke at dette er mulig. Jeg satt helt vanlig på stolen min, så skjer dette: Stolen er kjøpt for under 1 år siden, hos bohus til 800 spenn på tilbud :S Er det reklamasjon på sånt? Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Har du kvittering ? 6607095[/snapback] Prøver å finne den nå. FOrrige stolen jeg hadde ( som jeg dro fram nå ) holdt i over 5 år, før noen av hjulene falt av. Falt meg ikke inn at denne stolen skulle ta kvelden SÅ fort. Vet ikke om jeg har kvittering :S Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvor mye tåler stolen? Eventuelt, hvor mye veier du? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Svaret er LOL. Sikker på at du ikke trenger å poste den der i sex tråden ? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Den er helt lik den jeg fikk fra Ikea for noen uker siden, kanskje jeg burde være litt forsiktig. Hvor lenge holdt den? Og ja, du kan reklamere på den hvis du ikke brukte makt for å få dette til. Edit: Produksjonsfeil i såtilfelle Endret 3. august 2006 av Daehli Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Den så ikke så veldig solid ut. Godt mulig blitzen lager litt plastik-look. Jeje. That's life. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 FAtter ikke at dette er mulig. Jeg satt helt vanlig på stolen min, så skjer dette:Stolen er kjøpt for under 1 år siden, hos bohus til 800 spenn på tilbud :S Er det reklamasjon på sånt? 6607078[/snapback] Klar reklamasjonssak. Kvittering vil likevel hjelpe Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Klar reklamasjonssak. Kvittering vil likevel hjelpe 6607890[/snapback] Selger kan ikke kreve at du skal ha kvittering. Selger kan immidlertid kreve at du beviser når stolen er kjøpt, og til det holder en bankutskrift. Regner med du betalte med kort? Jeg har forresten samme skrivebord, stol og gulv. Hadde det ikke vært for den skabbete tuborgflasken så kunne det vært hjemme hos meg. (Dette er off topic, ikke sant?) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ser akkurat ut som stolen jeg kjøpte på IKEA for et par dager siden. *legge kvitteringen på et trygt sted* Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Svaret er LOL. Sikker på at du ikke trenger å poste den der i sex tråden ? 6607637[/snapback] Stolen tåler humping Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Shit, samme stolen har jeg også! edit: nei, nesten i vertfall Endret 5. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Brodern har den stolen også. Har vart lenge for han da.. Mystisk spør du meg, den burde vare lenger en 1 år ihvertfall.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Her er enda en med samme stolen men kjøpt på Ikea for under 600.-. Armlenene og setet er i hvertfall prikk lik. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Her er enda en med samme stolen men kjøpt på Ikea for under 600.-.Armlenene og setet er i hvertfall prikk lik. 6619676[/snapback] Ja, noe sånt har jeg også. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det der ligna jævlig mye på min stol også, bare min har lærarmer istedet for plastikk. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Eg har ein lignenes stol eg og! På min har eit par hjul blitt ødelagt, men da har eg bare gått på claus ohlson og kjøpt nye. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Hvor mye tåler stolen? Eventuelt, hvor mye veier du? 6607421[/snapback] Den må jo tåle at jeg sitter på den, og lener meg tilbake. Veier 80kg.Hoppet ikke på den eller noe. Damen på telefonen var enig, regner med at dette ordner seg. Dette er totalt uakseptabelt. Skal ha en annen stol tror jeg. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Klar reklamasjonssak. Kvittering vil likevel hjelpe 6607890[/snapback] Selger kan ikke kreve at du skal ha kvittering. Selger kan immidlertid kreve at du beviser når stolen er kjøpt, og til det holder en bankutskrift. Regner med du betalte med kort? Jeg har forresten samme skrivebord, stol og gulv. Hadde det ikke vært for den skabbete tuborgflasken så kunne det vært hjemme hos meg. (Dette er off topic, ikke sant?) 6619230[/snapback] haha, du må ta bilde og poste det Tror jeg betalte kontakt faktisk, men som sagt så hadde jeg kvittering og de skal visst ringe meg i løpet av noen dager. Til dere andre vil jeg anbefale å ta vare på kvitteringen, og være litt forsiktig.Kanskje jeg brukte litt for mye makt da jeg skrudde inn skruene ( tvilsomt ). Det går an å se at armstøtte holder på å knekke, på den andre siden ser jeg en tynn hvit stripe. Hadde stolen i nøyaktig ett år, kjøpt 04.08.05 Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har lik stol, bare at de beina som hjula er festa på er av plast, ett av beina knakk da jeg lente meg tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå