int20h Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Intel har lagt ut sikkerhetsoppdateringer som tetter hull i enhetsdriverne for Centrino-plattformen samt PROSet-programvaren. Les mer Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Antar at dette bare gjelder nettverkskortet som inngår i centrino, og ikke Core Duo/Centrino Duo. Ikke bruker jeg proset heller. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Lastet ned og installert. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Om jeg har forstått det rett, og man kan ta full kontroll over systemet til en person som har påslått trådløst på den bærbare, så vil jeg si at denne feilen ikke bare er relativt alvorlig, for håper "alle" oppgraderer. AtW Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 går ut fra at dette gjelder proset programvaren. slik at det ikke påvirker dem som kun innstallerer driveren for wlan kortet Lenke til kommentar
G Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Au, nedlastningen var på 129,8 Megabyte for mitt system. :!: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Au, nedlastningen var på 129,8 Megabyte for mitt system. :!: 6608268[/snapback] Ja, det suger! Spesielt når jeg er på ferie og snylter på det sedvanlige "Linksys" nettverket som stort sett alltid dukker opp hvor enn man enabler trådløskortet... Gud som jeg savner Lyse Express linja mi...... :!: DrE Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Om jeg har forstått det rett, og man kan ta full kontroll over systemet til en person som har påslått trådløst på den bærbare, så vil jeg si at denne feilen ikke bare er relativt alvorlig, for håper "alle" oppgraderer. AtW 6607362[/snapback] Ja det er veldig alvorlig. Men jeg tror det vil ta lang tid før store brukermasser har kjørt patchene. Så pcene kan bli veldig utsatt nå som det er i fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå