Pug Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg har brukt to bugbear removere, men ingen av dem klarer å slette bugbear. Har prøvd å slette manuelt, men da står det at den kjøres eller er i bruk av ett eller annet program. Hva kan jeg gjøre for å få slettet den? Funker ikke med delete, fordi den er i bruk... Hva kan jeg ellers gjøre? Er det helt nyttesløst å få sletta den? Trenger hjelp! [ Denne Melding var redigert av: Pug på 2002-10-20 19:16 ] Lenke til kommentar
umbramos Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Prøv denne fra Norman: http://www.norman.no/virus_info/w32_bugbear_a_mm.shtml Jeg vet ikke om den virker, men det ville jo vært rart om den ikke gjorde det. Hvis du har prøvd programmer fra seriøse antivirus-selskaper, og du fortsatt har viruset, er det vel mest sannsynlig at du får det igjen når du leser mail. Først, slett alle mail fra folk du ikke kjenner som inneholder vedlegg, og så gå over til epostleseren Eudora, og deretter kjør fixen fra Norman. Da vil du nok ikke få viruset igjen. Sjekk også andre maskiner på nettverket, hvis du er tilkoblet et. Kan også være lurt og oppdatere IE og windows (via windows update), evt gå over til Opera. Kan også være lurt å få tak i en firewall (www.sygate.com) hvis du ikke har en... (det er jo noe helt annet, men det føltes riktig å si det likevel :smile: Håper du får fjernet viruset. Lykke til! Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Prøv denne fra symantec Og kjør den i sikkermodus.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Morsomt, sjekk internett du finner sikkert noen antivirus som er dedikert for bugbear Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Husk å lese instruksene også. Prøvd å starte i SafeMode? Eller slette fra dos? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Alle vet vell at bugbear er en spøk??????? Hvis ikke hadde sannsynligvis et bra og opdatert antivirusprogram funnet det uten problemer :smile: Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 21:37, skrev megavolt:Alle vet vell at bugbear er en spøk???????Hvis ikke hadde sannsynligvis et bra og opdatert antivirusprogram funnet det uten problemer :smile: Det fortoner seg i såfall som en særdeles dårlig spøk når det medfører ekstraarbeid på de maskinene jeg har fått det på. Vil du utdype hva du tror spøken går ut på? Edit: Tror det er du som spøker jeg! [ Denne Melding var redigert av: Reggie Regis på 2002-10-20 22:15 ] Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 [RE: Spøk:] ...For det er jo faktisk slik at min Norton AV har stoppet flere tilfeller av BugBear pr mail, og identifisert det som W32.BugBear.mm. Har også brukt Symantecs's Removal Tool for å renske maskiner. Med hell. Så om du tror BugBear er en spøk, så send meg E-mail adressen din :smile: [-] Litt synd at så mange mennesker hjelper til med å spre virus. Å kjøre uten AV prog. er vel temmelig uansvarlig? Og så til problemet med å få det bort: Er det helt håpløst, så ta ut harddisken, sett den som slave i en maskin med Oppdatert AV prog. og kjør en full scan. Det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Har brukt Nortons bugbear remover med hell på noen maskiner, men på en maskin oppførte maskina seg rart etterpå. Jeg var heldig og hadde en 2 dager gammel backup, så da var løsningen enkel :smile: Lenke til kommentar
tuxie Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Fjerne bugbear last ned removal tool hos mcaffe.com og les instruksene hvis du har xp eller me, du e iallfall nødt til å boote opp på en virusfri diskett!!!!!! Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 hvor stort pleier attachmentet til bugbear å være på? eller mailen eller hva jeg skal si sånn som klez er vel 124 ellerno? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Vet ikke med tillegget, men hos meg er en standard BugBear mail på totalt 65 024 bytes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå