Scortech Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Heisann Jeg har en Netopia 3351 som jeg bruker til internett med pcen..Men jeg skulle gjerne hatt xbox 360en min på nettet samtidlig.. Har hørt at jeg trenger en switch. Men må innrømme jeg har ikke noe peiling på switcher..Så jeg trenger hjelp angående en rimelig og god switch som gjør at jeg kan ha pcen og 360 på nett samtidlig.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kan anbefale CNet Switch Mini 8 Port 10/100Mbps . Har brukt den selv i laaang tid uten problemer. Hvis du ikke trenger 8 porter, så ser jeg at lillebroren har fått gode erfaringer. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Takk for svaret ditt Kurume.. Jeg skulle kanskje ha skrevet at det haster..hehe Nettopp vært ute og kjøpt meg 360 HDD og en D-Link 1005D M/ 5 porter..skulle vel holde det..synes den var rimelig jeg..til 244,- + at den har et greit utseende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå