Sluven Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg lurer på å selge en gammel pc jeg har stående. Den inneholder mye gammelt, pluss noe nyere. Cpu: Pentium 3 450 (448 mhz) Ram: Tilsammen skulle den hatt 740 mb ram, men yter bare 384. Det er en orginal 128 mb og en 512 som er satt inn senere. Skjermkort: Radeon 9200 SE (64 mb) Hdd: Der er det en 10 gb og en 40, så tilsammen blir det nesten 50 gb. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg kan få for den, så derfor spør jeg dere hva som er rimelig å kunne få. Takker på forehånd for svar Og jeg beklager viss emnetittelen var dårlig... Endret 3. august 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
leximus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 du får maks 1000kr for den der maskinen kan egentli bare ha den sjølv trur æ..til internett eller noe.er vel bedre bruksverdi enn salgsverdi Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) du får maks 1000kr for den der maskinen kan egentli bare ha den sjølv trur æ..til internett eller noe.er vel bedre bruksverdi enn salgsverdi 6606667[/snapback] Da er det bare synd jeg ikke har lyst på den Har for mange stående Edit: Det var noe rundt 1000 kr jeg og håpet på... Endret 3. august 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 For å være ærlig tror jeg du bare skrape den maskinen =P Ta ut 512 mb ram og hvis du trenger mini mer plass til en annen pc ta ut harddisken, resten bare skraper du =P Tror ingen er villig til å betale noe for den, du kan få en tier av meg hvis det er noe trøst =P Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Personlig tror jeg du får mer moro av den ved å eksperimentere med den enn å selge den. Forsøk Linux, innstaller program på den for å se hvordan de fungerer uten å ødelegge den nye fine. Men hvis du må selge den, så tror jeg 500kr er nok. Selv har jeg kjøpt noe lign. med svakere speccs til 50kr. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) For å være ærlig tror jeg du bare skrape den maskinen =P Ta ut 512 mb ram og hvis du trenger mini mer plass til en annen pc ta ut harddisken, resten bare skraper du =P Tror ingen er villig til å betale noe for den, du kan få en tier av meg hvis det er noe trøst =P 6606692[/snapback] Har vert inne på tanken, men det er sikkert noen som har bruk for den pcen, kansje som server pc, etc. Men en tier tar jeg gladelig imot Endret 3. august 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du kan jo gi den bort til en skole, barnehage el. De er alltid takknemlige for sånt tror jeg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 For å være ærlig tror jeg du bare skrape den maskinen =P Ta ut 512 mb ram og hvis du trenger mini mer plass til en annen pc ta ut harddisken, resten bare skraper du =P Tror ingen er villig til å betale noe for den, du kan få en tier av meg hvis det er noe trøst =P 6606692[/snapback] Har vert inne på tanken, men det er sikkert noen som har bruk for den pcen, kansje som server pc etc. Men en tier tar jeg gladelig imot 6606703[/snapback] SOLGT! hehe... tar den for en tier Men enn 500-600 hundre kroner kan du vell få for den... 1000kr er jo nesten ei ny ei i dag vettu... Lenke til kommentar
leximus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 ikke selg ikke selg!!æ tar den for 20kr NU! men seriøst ja..gi den vekk til nån Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ærlig talt, den PC'en er ikke verd over 100kr i dagens PC marked. Jeg ville sammenligne den med kattunger som gis bort, fordi man må håpe på andres godvilje for å bli kvitt dem. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 du har ingen innen familien som vill ha den? Da hender det jo at man får noen slanter også Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Selg den på QXL du;) Se her Pc under 1 ghz Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ærlig talt, den PC'en er ikke verd over 100kr i dagens PC marked.Jeg ville sammenligne den med kattunger som gis bort, fordi man må håpe på andres godvilje for å bli kvitt dem. 6606759[/snapback] Det er ett problem i dag egentlig. Men harddisken, minne og skjermkorte er verdt litt.... kan hende man får mer for det viss man deler det opp og selger bit for bit Lenke til kommentar
leximus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 skjermkorte å harddisken e verdt 0kr..tru mæ Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 skjermkorte å harddisken e verdt 0kr..tru mæ 6606789[/snapback] Verdien på harddisken,skjermkortet og ramen er rundt 400 kr. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Haha, det skjermkortet hadde jeg inntil Februar i år. Er det virkelig så dårlig? Endret 3. august 2006 av Craves Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tyldeigvis ^^ Men nei, gi PC-en vekk til en barneskole eller barnehage. De tar gladelig imot slike PC-er. Kanskje får du en femtilapp eller to for den også. Tror ikke det er så fryktelig mange privatpersoner som gidder å kjøpe den der. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Denne maskinen er verdiløs, har selv gitt bort mange P3 800 med 1024 ram ++++ Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ja...Men da har jeg gitt bort deler av pcen nå skjermkort og litt ram... Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Og jeg som vurderte å gi deg 1000kr for den Nei, men det var bra du fant et godt hjem til delene iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå