Gå til innhold

Verdi av pc: Pentium 3 450, 384 mb ram...

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å selge en gammel pc jeg har stående.

Den inneholder mye gammelt, pluss noe nyere.

Cpu: Pentium 3 450 (448 mhz)

Ram: Tilsammen skulle den hatt 740 mb ram, men yter bare 384. Det er en orginal 128 mb og en 512 som er satt inn senere.

Skjermkort: Radeon 9200 SE (64 mb)

Hdd: Der er det en 10 gb og en 40, så tilsammen blir det nesten 50 gb.

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg kan få for den, så derfor spør jeg dere hva som er rimelig å kunne få.

Takker på forehånd for svar :)

Og jeg beklager viss emnetittelen var dårlig...

Endret av sjur166
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du får maks 1000kr for den der maskinen  :tease:  kan egentli bare ha den sjølv trur æ..til internett eller noe.er vel bedre bruksverdi enn salgsverdi  :)

6606667[/snapback]

Da er det bare synd jeg ikke har lyst på den :p Har for mange stående ;)

Edit: Det var noe rundt 1000 kr jeg og håpet på...

Endret av sjur166
Lenke til kommentar

For å være ærlig tror jeg du bare skrape den maskinen =P Ta ut 512 mb ram og hvis du trenger mini mer plass til en annen pc ta ut harddisken, resten bare skraper du =P

Tror ingen er villig til å betale noe for den, du kan få en tier av meg hvis det er noe trøst =P

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg du får mer moro av den ved å eksperimentere med den enn å selge den. Forsøk Linux, innstaller program på den for å se hvordan de fungerer uten å ødelegge den nye fine.

Men hvis du selge den, så tror jeg 500kr er nok. Selv har jeg kjøpt noe lign. med svakere speccs til 50kr.

Lenke til kommentar
For å være ærlig tror jeg du bare skrape den maskinen =P Ta ut 512 mb ram og hvis du trenger mini mer plass til en annen pc ta ut harddisken, resten bare skraper du =P

Tror ingen er villig til å betale noe for den, du kan få en tier av meg hvis det er noe trøst =P

6606692[/snapback]

Har vert inne på tanken, men det er sikkert noen som har bruk for den pcen, kansje som server pc, etc. :) Men en tier tar jeg gladelig imot :p

Endret av sjur166
Lenke til kommentar

6606692[/snapback]

Har vert inne på tanken, men det er sikkert noen som har bruk for den pcen, kansje som server pc etc. :) Men en tier tar jeg gladelig imot :p

6606703[/snapback]

SOLGT!

hehe... tar den for en tier :p

Men enn 500-600 hundre kroner kan du vell få for den...

1000kr er jo nesten ei ny ei i dag vettu...

Lenke til kommentar
Ærlig talt, den PC'en er ikke verd over 100kr i dagens PC marked.

Jeg ville sammenligne den med kattunger som gis bort, fordi man må håpe

på andres godvilje for å bli kvitt dem.

6606759[/snapback]

Det er ett problem i dag egentlig. Men harddisken, minne og skjermkorte er verdt litt.... kan hende man får mer for det viss man deler det opp og selger bit for bit ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...