Ni kon Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei alle sammen I første omgang trenger jeg å finne en stripe. Handlingen er som følger: Jokke har truffet Camilla og blitt kjærester, men Pondus skal fortelle dette til Kona si: Han sier noe som: Jokke har truffet en som er så alt for bra for han, og han er så veldig klar over det selv.... Noen som kan hjelpe? Også lurte jeg på om noen sitter med info om det kommer en ny bok i høst? Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette var en hard nøtt:) Men den skal jeg klare! Vet det var rundt nummer 4-8 i 2005. Leter rolig gjennom samlingen nå... Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 FANT DEN!! Der er side 5 i nr 4 2005!! Får ikke lastet opp bilde... Serveren min er nede Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 oivind_dahle: vet godt hvilken stripe du mener, har lest alle Pondus-bladene mine ca. 200 ganger Men du kan sende en mail til forlaget (eller.no) og spørre om de kan sende stripa. Brukte den når jeg spurte om noe lignende en gang. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Takker for svar, dog håper jeg en laster den opp her, eller sender på pm Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg elsker deg .) Akkurat den mente jeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Og grunnen til at du leter fram denne er den delen med brann og seriemestere? . I år kan det skje! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Haha! Den var god ! :!: Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg elsker deg .) Akkurat den mente jeg 6623130[/snapback] Bare hyggelig mannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå