Mo-BIL-Con Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Drar til Paris på mandag, bare jeg og dama, blir skikkelig digg når jeg bare har hatt 3 dager ferie i løpet av det siste halvannet året! Skal være 4 netter i downtown Noen som har vært i paris? Noe vi absolutt burde få med os? Eller noen som har noen generelt gode reisetips? Endret 3. august 2006 av Mo-BIL-Con Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Heisann, har vært der selv. Du bør i allefall gå opp Eifel-tårnet og besøke Triumpf-buen. Notre dame er også verdt å få med seg. Bruk metroen rundt i byen, det lønner seg. Du må også prøve pannekakene med nugatti som selges på hvert eneste gatehjørne. Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Heisann, har vært der selv. Du bør i allefall gå opp Eifel-tårnet og besøke Triumpf-buen. Notre dame er også verdt å få med seg. Bruk metroen rundt i byen, det lønner seg. Du må også prøve pannekakene med nugatti som selges på hvert eneste gatehjørne. 6606394[/snapback] Skal jeg gjøre;) Pannekake med nugatti Hørtes faktisk ganske godt ut Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Crepes er veldig godt godt ja. Prøv med ost og skinke også, anbefales Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Og hvor ligger Pris? Menneh grattis! Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Og hvor ligger Pris? Menneh grattis! 6607592[/snapback] Hehe fikset;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå