augulv Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er det noen som har prøvd GTA Liberty Stories på PSP? Hvær gang jeg går inn i butikken står jeg og sikkler på det Men må forst vite om spillet er bra. Jeg selv er helt hekta på GTA men det eneste i samlingen som jeg ikke har er Liberty Stories Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ja, det er bra. Det holder varmerket GTA ganske så bra. Et verdig kjøpt til PSP eller PS2. Løp og kjøp. Søk på spillet her på gamer og gamepot og se reveiws og lignende. Kanksje det vil hjelpe litt Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Liker du GTA, er det bare til å kjøpe.. Spillet er ikke bedre en San Andreas, kan vell knapt si det er bedre en GTA 3.. Men det er fremdeles GTA, med nye radio kanaler, nye folk, nye oppdrag OSV... er vell verdt pengene! Endret 4. august 2006 av Street-gloW Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du bør kjøpe det, jeg anbefaler på PS2! Det er bra, ikke så bra som V.C eller S.A men bra er det! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Anbefaler det på det varmeste. Det er en stor forbedring fra GTA 3. Den eneste likheten er navnene på bilene, og personene, samt mesh (med nye teksturer, that is) på de fleste bygningene, og bilene. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg vet om Liberty City Stories bør kjøpes. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SELVSAGT BØR DET KJØPES! DET ER JO GTA VI SNAKKER OM Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 det best er at det koster bare mellom 2 og 3 hundre kroner. omtrent som gta3 bortsett fra at du kan kjøre motorsykkel og det er nye oppdrag, ny musikk, nye folk, og noen nye biler tror jeg. Har spillet selv. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det. Bortsett fra at duden i spillet ikke kan svømme er det fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå