Ozelot Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Når jeg klikker på navnetmitt, og så trykker på "mine innlegg" , så får jeg ikke opp mine innlegg. Hvorfor det ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du har ingen "mine innlegg" i profilen din, du har derimot Finn brukerens innlegg og Finn brukerens emner, hvilken tenker du på? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Du har ingen "mine innlegg" i profilen din, du har derimot Finn brukerens innlegg og Finn brukerens emner, hvilken tenker du på? 6606176[/snapback] der jeg slapp i SO5 inatt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg spurde hvilken funksjon du mener ikke funker, ikke hvilken tråd Det er ikke mulig å finne dine innlegg i en spesifikk tråd forruten å bruke søket. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Mente såklart "Finn brukerens innlegg". Testa det nå, og det virker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg