Gå til innhold

Telenor og tvillingkort - Hva med SMS?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har for tiden Tele2, men så utrolig langt fra fornøyd at jeg vil tilbake til Telenor (ja, faktisk ;)). Det jeg har et større og større savn for er Tvillingkort.

Men jeg har et kjapt spørsmål til det:

Vil SMS bli levert til begge telefonene, bare til hovednummeret eller hva da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med Telenor Tvilling får tvillingkortet ett eget mobilnummer..

Dette mobilnummeret benyttes kun til SMS, altså, de to SIM-kortene fungerer som to adskilte abbonement når det gjelder SMS.

Man kan ikke velge, som man kan hos Netcom, SMS mottas dit den sendes..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg trenger selv ett sim kort til, og har sett på denne tvilling kort tjenesten (jeg har nå Fri-120 fra Telenor). Jeg er "avhengig" av å kunne motta sms/mms på begge telefoner, så hvilke muligheter har jeg da?

Hadde ikke Telenor noe som het "trilling" tidligere, hvor dette var uproblematisk?

Det vil jo være direkte klønete av Telenor hvis jeg som kunde må gå over til Netcom, kun grunnet en sådan bagatell! :nei: ...men, hvis jeg ikke har noen annen mulighet, er det nettopp dette jeg kommer til å gjøre...så, spørsmålet blir da: Har jeg noen annen mulighet?

Lenke til kommentar
Hadde ikke Telenor noe som het "trilling" tidligere, hvor dette var uproblematisk?

Det er Netcom som har Trilling. De har forskjellige tekniske løsninger, så da fungerer de på litt ulik måte når det gjelder SMS. Netcom har også endret noe på sin løsning, men til det bedre.

Anbefaler at du ringer Telenor og spør om de har noe som dekker ditt behov. Hvis ikke de har det får du velge Netcom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...