Akky Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Er det noen som har prøvd FM 2006 til PSP Vil gjerne høre noen erfaringer fra dette spillet, tenker på å kjøpe det Endret 6. august 2006 av Akky Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har det, og jeg synes det funker veldig bra. Litt uvant i starten i forhold til PC, men det venner du deg fort til. Savner den norske ligaen, men de store er med (england, italia, frankrike, tyskland og spania). Spillet er kjapt, så du slipper å vente en evighet på at resultatene skal regnes ut. Du har garantert mange timer med underholdning foran deg om du kjøper dette! Lenke til kommentar
Akky Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Det som alltid har vært mest artig for meg med denne serien til PC er å kjøpe og selge spillere Hvordan er mulighetene for dette? Er det noen som vet om det er laget noen oppdateringer (spillebasen) for PSP-versjonen? Lenke til kommentar
Akky Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Har kjøpt dette spillet Har spilt alle versjonene til PC men må si at jeg foretrekker dette Det går jo så mye fortere å spille Artig å kjøpe og selge spillere Går glipp av 2D oversikten under kampene, men gjør ikke så veldig mye Synes kontrollene fungerer helt utmerket Anbefaler dette spillet Har nå funnet en taktikk som fungerer bra Lenke til kommentar
jajafon11 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg kommer nok til å kjøpe det om en ukes tid. Har vert litt usikker på kontroler osv men ble mer overbevist av denne tåden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå