Gå til innhold

Spill som er best på Xbox360 (i motsetning til PC)

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

For en liten tid tilbake så kjøpte jeg meg Tomb Raider Legends til PC.. og med nextGen -grafikk så så det jo unektelig pent ut! Men, selv men min relativt gode PC, så synes jeg FPS'n ikke var til å skryte av! :(

Jeg lasta ned demo'n til Tomb Raider på 360'n og der syntes jeg det var mye bedre, og det fløyt bedre! (Hvis ikke mine tvangstanker lurer meg da.. :p )

Det jeg lurte på..

Hvilke multi-Spill passer best til konsoll, og omvendt?

Jeg tror jeg holder en knapp at Tomb Raider Legends er best på 360!

Noen uenige?

Noen andre spill som dere på sverger at må "kun" spilles på en gitt maskin?

- Bone :)

EDIT: ..det jeg også egentlig lurer på.. Er om jeg skal kjøpe meg Legends til 360'n.. synes dere jeg gjøre noe "dumt" og "unødvendig" noe.. ? :ermm:

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg har gått fra å bare spille PC til å spille på X360 så føler jeg egentlig at jeg foretrekker å spille alle typer spill på konsoll. Ikke nødvendigvis fordi grafikk/lyd er bedre, men rett og slett fordi jeg digger det å ligge i sofaen med en trådløs kontroller istedet for mus/tastatur. Kall det gjerne latskap :)

Lenke til kommentar
Etter at jeg har gått fra å bare spille PC til å spille på X360 så føler jeg egentlig at jeg foretrekker å spille alle typer spill på konsoll. Ikke nødvendigvis fordi grafikk/lyd er bedre, men rett og slett fordi jeg digger det å ligge i sofaen med en trådløs kontroller istedet for mus/tastatur. Kall det gjerne latskap :)

6606054[/snapback]

man kan gjøre det helt likedan med pc :)

man kan bare koble pcen til tven å ha trådløs tastatur å mus, så kan man bare ligge i sofaen å slappe av mens man spiller :thumbup:

Lenke til kommentar
De sier F.E.A.R vil få bedre grafikk på 360 enn på data.

Grafikk, ja, men gameplay, det veit ikke jeg, for det har ikke kommet ut.

6606082[/snapback]

F.E.A.R vil ikke få bedre grafikk på 360. Den vil ha alle funksjonene til en high-end PC, men teksturene vil ha lavere oppløsning og filteringen vil være mer "smudgy". Sjekk ut gamespot.com's sammenlikning av PREY på PC og 360, så vil du ha bedre forståelse av hva som er mulig på 360.

Lenke til kommentar
De sier F.E.A.R vil få bedre grafikk på 360 enn på data.

Grafikk, ja, men gameplay, det veit ikke jeg, for det har ikke kommet ut.

6606082[/snapback]

F.E.A.R vil ikke få bedre grafikk på 360. Den vil ha alle funksjonene til en high-end PC, men teksturene vil ha lavere oppløsning og filteringen vil være mer "smudgy". Sjekk ut gamespot.com's sammenlikning av PREY på PC og 360, så vil du ha bedre forståelse av hva som er mulig på 360.

6606958[/snapback]

Ja men herre jemini da mann! Det er jo tross alt snakk om to heilt ulike grafikk motorer da.

Skal vi ta utg.punk i de tidligste spillene på hver konsoll, finner eg det meget merkelig at ein PS2 kan pumpe ut så lekre titler som den har gjort de siste årene. Det samme vil gjelde 360/PS3 også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja, men det gir en god pekepinn på hva som er mulig.

High-end PC'er har bedre maskinvare og mer minne enn 360, og det viser godt igjen på alle ports som jeg har sett.

Jeg vil ikke kalle 360 grafikken dårlig, bare optimalisert og mer "smudgey" enn PC versjonen.

Lenke til kommentar

Det var jo en del respons, gitt! :thumbup:

Men, slik som Tomb Raider; noen som har testet det på begge plattformene? Hva likte dere best?

Er grafikken like bra på 360 som på maks på PC? (Jeg synes det er litt vanskelig å se selv.. har ikke LCD i stua :blush: )

:)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...