ziggerdigg Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei Jeg har hatt min bærbare pc i snart 2 år, men i det siste har den begynt å bli veldig varm, og når dette skjer blir f.eks fps'en på wow betydlig lavere. Før var ikke dette noe problem. Leste en eller annen post her at det var lurt å rense pc'en for støv? gjelder dette også bærbarepc'er? Og i så fall hvordan får jeg av dekslet under pc'en(har skrudd ut alle skruene, men det vil ikke av forde) så jeg kommer til vifta, eller trenger jeg ikke dette i det hele tatt ? Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 På min bærbare løsnet jeg tastaturet ved å skyve det i en retning og vippe opp (tror det var mot skjermen) noe alla batterilokk til fjernkontroll e.l. Prøv det.. ..da kom jeg til både vifte, harddsik og CPU.. Lenke til kommentar
ziggerdigg Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 På min bærbare løsnet jeg tastaturet ved å skyve det i en retning og vippe opp (tror det var mot skjermen) noe alla batterilokk til fjernkontroll e.l. Prøv det.. ..da kom jeg til både vifte, harddsik og CPU.. 6606515[/snapback] Takk det virket. nå går pc'en som normalt igjen Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 På min bærbare løsnet jeg tastaturet ved å skyve det i en retning og vippe opp (tror det var mot skjermen) noe alla batterilokk til fjernkontroll e.l. Prøv det.. ..da kom jeg til både vifte, harddsik og CPU.. 6606515[/snapback] Takk det virket. nå går pc'en som normalt igjen 6613277[/snapback] Kunne også prøvd å bytte kjølepasta. gjorde det (og støvfjerning) på min bror`s ECS G900 maskinen gikk ofte varm og slo seg av før (P4 Prescott) men nå går den som den skal. Lenke til kommentar
obese Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg fundere på å skru ut alle skruene under og ta støvsugeren og suge all driten ut av min nå sikkert 3-4 år gamle pc. lurer på om det finnes noen generelle regler sånn at jeg slipper å ødelegge den før jeg kjøper en ny en;) Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg fundere på å skru ut alle skruene under og ta støvsugeren og suge all driten ut av min nå sikkert 3-4 år gamle pc. lurer på om det finnes noen generelle regler sånn at jeg slipper å ødelegge den før jeg kjøper en ny en;) 6626279[/snapback] NB! Støvsuger har en lei tendens til å være noen skikkelige statisk-elektrisitets-monstre, så utøv forsiktighet!! Bør vel egentlig bruke en boks med trykkluft (kjøpes vel billigst på Biltema) Bruk det og Q-Tip (ørepinner) så en porsjon med tålmodighet, så skulle du få en litt rener PC etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå