Rampage Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det er sikkert nok av barnslige sjeler der ute, jeg er definitivt en av de. Det har jeg hørt flere ganger. Men dette var jo ikke i nærheten av å være humoristisk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg synes det var litt morro. ..helt til jarmo kom Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Jeg synes det var litt morro. ..helt til jarmo kom 6617565[/snapback] Bare fortsett med det du^^ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvor gammel er du? Synes du virkelig at det var artig å sette inn en dildo i munnen til venninen din? Og synes du virkelig det var nødvendig å poste det her? Beklager, men bildet var dårlig redigert. Du kunne gjort mye for å få dette bedre til. Bildet hadde heller ikke noe humoristisk over seg. Det eneste det forteller meg, er at du har en elendig do-humor. Og har du i det hele tatt fått lov til å gjøre dette av venninen din? Har du fått lov til å publisere henne på nett der hun liksom skal slikke på en dildo? Hvis ikke, så råder jeg deg til å fjerne bildet umiddelbart, siden det strider mot Norges Lover. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hva syns denne jenta om at du poster henne med en dildo i munnen mon tro? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hadde vært mye gøyere om du redigerte inn en diger bæsj.. Kanskje ikke så stilig for henne da at snart 600 folk har sett bilde, særlig hvis hun ikke har godkjent det.. Vil ikke være den som ødelegge morroa, men kan ikke si at jeg slo meg på låret av denne.. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Sikkert en random jente han har funnet på nettet. Morsomt bilde, ivertfall nå som jeg er er overtrøtt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Sikkert en random jente han har funnet på nettet. Morsomt bilde, ivertfall nå som jeg er er overtrøtt. 6621622[/snapback] Ah, trodde det var ei venninne eller noe.. Uansett, ganske uorginalt.. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 hehe, syns den var bra jeg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva syns denne jenta om at du poster henne med en dildo i munnen mon tro? 6620992[/snapback] Har du lest hele tråden ? Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hahaha, holdt på å le meg i hel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå