Klekkus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Bytta pølsa som var på en gaffel ut med en dildo Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Pleier du alltid å se sånn ut når du spiser pølse ? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er vel ikke Klikka_bZerk som er avbildet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ser forøvrig ikke ut som en dildo, men ekte saker.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Pleier du alltid å se sånn ut når du spiser pølse ? 6606160[/snapback] Bildet er ikke av men men ei random jente. Sist jeg sjekka så hadde jeg nå kuk^^ Ser forøvrig ikke ut som en dildo, men ekte saker.. 6606188[/snapback] Hehe, så vel mer ut som en dildo før jeg redigerte på fargene og mekka det i sort hvit. Pluss at enden av dildoen er borte. Endret 6. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Pleier du alltid å se sånn ut når du spiser pølse ? 6606160[/snapback] Bildet er ikke av men men ei som heter chatrine som en kompis kjenner. Sist jeg sjekka så hadde jeg nå kuk^^ 6607143[/snapback] Ah...så det er deg til høyre da kanskje ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Godt mulig, hvis kuken min er laget av gummi så. Her er et underprogres bilde før cropa det til og gjordet det sort hvit. Endret 3. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jo jøss, dette var djevelsk morsomt, gitt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har du egentlig tillatelse fra den avbildede personen til å legge ut bildet? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Gud så barnslig. Og Gud så umorsomt... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du tar vel ikke æren for noe noen andre har gjort for deg vel? Tenker på det at du fikk en annen photoshoptråden til å gjøre det for deg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Det jeg fikk noen til å hjelpe meg med var å få fjærnet handa. han i PS tråden bruke en dildo som ble for kort til å crope det slik at det så litt bra ut, men jeg glemte å lagre det så jeg bruke det som et innprogress bilde. Endret 3. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det jeg fikk noen til å hjelpe meg med var å få fjærnet handa. han i PS tråden bruke en dildo som ble for kort til å crope det slik at det så litt bra ut, men jeg glemte å lagre det så jeg bruke det som et innprogress bilde. 6610791[/snapback] ah, det er så å forstå ja Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Greit nok det er litt RIPPOF, men det er et av de første bildene jeg er føynød med som jeg har mekka i PS Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) tipper det siste det blir fjerna... var bra lagd da..men er jo litt slemt og mobbe han æsj foresten Endret 4. august 2006 av chil Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 haha, er minst fornøyd med halsen, men den ble sånn fordi jeg måtte fjerne et badekar som vard der, og er mest fornøyd med cumshotsa, de så ekte ut ja, jeg er en gris Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) haha, er minst fornøyd med halsen, men den ble sånn fordi jeg måtte fjerne et badekar som vard der, og er mest fornøyd med cumshotsa, de så ekte ut ja, jeg er en gris 6612532[/snapback] Hehe, tipper vi har noe til felles da. Skal prøve å bytte hånden og gaffelen ut med sperm på det bildet jog holdt på med. Flaringo: Joda, Kompisen min viste dette bildet til vedkommende som er på bildet og hun sa det var okey, hun også at det var okey å legge det ut på fn (men det ble ikke godkjent der) Endret 6. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hallo i luka ! Litt selvsensur er på sin plass da... Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 tragisk.. skjønner ikke at noen kan finne det morsomt i det hele tatt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Har du ikke hørt om å være barnslig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå