Lolliken Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Noen ideer om hvilken kjøler, som er ganske stille av seg, som kunne ha passet til dette kortet?? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 ingen som har en anelse?? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Denne burde nok gjøre jobben Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kødder du? bruker du et 7800GTX skjermkort til en server? det er jo for pokker det samme som å kjøpe en koenigsegg til kona så hun får handlet på butikken... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Kødder du? bruker du et 7800GTX skjermkort til en server? det er jo for pokker det samme som å kjøpe en koenigsegg til kona så hun får handlet på butikken... 6616636[/snapback] Var ment som en spøk ja Men den kan fungere som en server og siden jeg stream ned fra nettverket når jeg hører på musikk på laptopen ergo "server" hehe Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 hehehe, artig. skulle til å spørre om du ville bytte skjermkortet ditt med et radeon x300 jeg har liggende...du hadde ikke merket forskjell hvis det var en ren server Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Har noen skjermkort liggende jeg og. Fikk det ganske billig og bare 1400 pluss en dvdspiller. og det er ingenting gale med det. Bare renset kjølingen og det var godt som nytt... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Joda, støtter den med VF900.. Har den på mitt 7900gt, og den kjøler fint! Væffal bedre enn den store, dårlige kjøleren som stod der før... Kan trygt anbefales! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Ok genialt, får bytte når jeg får lånekassen pengene Må ta å fjerne cpu viften og den bråker mer ann alt. Har byttet vifte i psuen så no holder den kjeft ihvertfall. Me like silence!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå