Cheese_king Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 pga vg lista ligger etter? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kan noen svare meg hvorfor denne låten plutselig nå har blitt så populær? Jeg kan ihvertfall ikke forklare det, for låta suger hestemøkk Men man kan jo tydeligvis gi ut hva som helst nå om dagen.... mvh Pantera Lenke til kommentar
DanielJ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kan noen svare meg hvorfor denne låten plutselig nå har blitt så populær?Det var årets russelåt, og vi sang på den en måned i strekk, men hvorfor i alle dager er det først nå den ligger på 3. plass på vg-lista? 6608981[/snapback] Fordi fjortissene har fått penger av mor og far til å bruke i sommerferien, og de spenna har de brukt i platebutikkene Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er verken jente eller båt, men en irc bot. IRC er et chatteprogram om du ikke viste det. 6606980[/snapback] Jasså, er IRC et chatteprogram? Det er det vel neppe 6607219[/snapback] Hehe, Tmz må vel fikse litt på den påstanden. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kan noen svare meg hvorfor denne låten plutselig nå har blitt så populær?Det var årets russelåt, og vi sang på den en måned i strekk, men hvorfor i alle dager er det først nå den ligger på 3. plass på vg-lista? 6608981[/snapback] Fordi alt før nå har vært underground og de begynte ikke å selge plater før slutten av sommerferien som noen nevnte tidligere. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kan noen svare meg hvorfor denne låten plutselig nå har blitt så populær?Det var årets russelåt, og vi sang på den en måned i strekk, men hvorfor i alle dager er det først nå den ligger på 3. plass på vg-lista? 6608981[/snapback] Fordi fjortissene har fått penger av mor og far til å bruke i sommerferien, og de spenna har de brukt i platebutikkene 6610736[/snapback] Hehehe, det verste av alt er at jeg tror du har rett! Dette er nok en stor nøkkel for suksessen Jeg derimot blir dårlig av den sangen... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Den sangen ga så utorlig mye mer mening den dagen jeg fant ut at det var en bot, ikke en båt! Genial musikkvideo! Spes. der han står i båten og tar helt av! :!: Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Alle som ikke har brukt IRC, tror det er en båt.. .Jeg har ledd sååå mye denne våren.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Litt forvirrende at han kjører en (tråkke-)båt i musikkvideoen Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Startet med at denne sangen var hat for meg, men dette ble jo faktisk den offisielle russelåta, og på Tryvann \ Stavanger, når det står mange tusen tusen ungdom og danser til en IRC bot måtte jeg bare si meg meget fornøyd med sangen. "ååh, bÅten Anna, Wooo, Party", alle "gangsterne", fjortissjentene og det som kunne krype og gå tok av til denne såkalte "båten", mens en gjeng nerder står på sia og sier "plx" Og etter å ha sett ett par VGTV med Jonas (Basshunter), hvor han sier at han gamer en 5-6 timer om dagen, selv i dette været, så må jeg bare legge meg på kne for denne gutten! Merker det også på scenen hvor han hopper opp og ned, akkurat slik han vil, ikke no koreografert tull som alle andre har. Nei, Basshunter er min helt for tiden, ikke fordi sangen er spess bra, men fordi han faktisk er en nerd, som gamer \ lager musikk, så ble faktisk en sang om en IRC bot en europeeisk hit som alle digger, men har ingen anelse om at det er tidenes nerdesang Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Alle som ikke har brukt IRC, tror det er en båt.. .Jeg har ledd sååå mye denne våren.. 6612880[/snapback] "lissom hvorfor synger han om en båt?!? teit azz, heheeeehh". Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Do I hear a little "revenge of the nerds"? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Litt forvirrende at han kjører en (tråkke-)båt i musikkvideoen 6612948[/snapback] Og i en kanal Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Alle som ikke har brukt IRC, tror det er en båt.. .Jeg har ledd sååå mye denne våren.. 6612880[/snapback] "lissom hvorfor synger han om en båt?!? teit azz, heheeeehh". 6613018[/snapback] Prøvd å si noen i mot? Da blir det "Nei?! Skjønner du ikke svensk eller!? og hva er mrschs?" Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Seriøst!? Sitter du å undrer deg om hva teksten handler om? :!: Den er så jævlig dum den sangen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Seriøst!? Sitter du å undrer deg om hva teksten handler om? :!: Den er så jævlig dum den sangen! 6613862[/snapback] Den er jo så kos.. Spille den fra 18:00 til 12:00 neste dag høyt Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 For og si det sånn, var gla jeg ikke var russ i år etter å ha vært på TG Var tgsangen 2006 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 http://atvs.vg.no/player/player.php?id=4439&category_id=5 Stakkars mann. Får særlig lættis nar han "fremfører" og kameraetvinkelen er bak han og han hopper og hopper. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 story: en bot som heter anna spammer masse på en irc kanal. basshunter og de andre som er på kanalen blir vekket/plaget av lyder fra dataen, det er botten anna som spammer. Men så viser det seg at anna er en virkelig jente, som tilfeldigvis er superhot... ..og basshunter blir sammen med anna.. (tror jeg) Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-2...42&q=basshunter The real version. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå