vincent_vega Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Som sagt så irriterer den sangen meg noe så sinnsykt! Hva i all verden er det fyren synger om? Er det en båt eller er det ei jente? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 IRC(internet relay client) bot. Som kicker folk som spammer osv. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Er, som bundy sier, en IRC bot (automatisert datating) på IRC. Chattenettverk. Det er en maskin som merkes om det sendes masse drit ut i kanalen(chatterommet) og derved kicker/banner vedkommende som spammer. Han tror denne boten, som har nicket Anna, er rett og slett en bot, men en dag finnern ut at det er ei veldig vacker tjei. Osv osv OT: Bundy, tror det heter Internet Relay Chat Endret 3. august 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 OT: Bundy, tror det heter Internet Relay Chat 6605762[/snapback] Jepp, det gjør det. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Han tror denne boten, som har nicket Anna, er rett og slett en bot, men en dag finnern ut at det er ei veldig vacker tjei. Denne "boten" var vel til og med dama til kompisen hans.... Pantera Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er verken jente eller båt, men en irc bot. IRC er et chatteprogram om du ikke viste det. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er verken jente eller båt, men en irc bot. IRC er et chatteprogram om du ikke viste det. 6606980[/snapback] det er faktisk ei jente.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 "Men i mina ögon är hon alltid en bot." Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 "Men i mina ögon är hon alltid en bot." 6607148[/snapback] Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er verken jente eller båt, men en irc bot. IRC er et chatteprogram om du ikke viste det. 6606980[/snapback] Jasså, er IRC et chatteprogram? Det er det vel neppe Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 lol nå har noen fra nederland oversatt sangen tru heller ikke de visste at det var snakk om en bot å ingen båt Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sangen skal spilles inn på tysk og fransk og. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sangen skal spilles inn på tysk og fransk og. 6607292[/snapback] ja men det skal jo han derre basshunter gjør selv:P trur han blei temmelig forbanna når noen hadde stjålet sangen fra ham :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er verken jente eller båt, men en irc bot. IRC er et chatteprogram om du ikke viste det. 6606980[/snapback] det er faktisk ei jente.. 6606988[/snapback] Ja, men han tror først det er en bot Og jeg huska ikke det angående Internet Relay chat(client som jeg skrev), jeg var trøtt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Sangen handler om en IRC-kanal som har en Antispam-bot. Denne boten heter Anna, og kicker og gjør seg av med alle som spammer. En av de som er i kanalen (han som synger), tror dette bare er en bot. Men etter hvert oppdager han at Antispam-boten er en veldig vakker jente. Men for han vil hun alltid være Boten Anna. Endret 3. august 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Btw: Noen som har sett musikkvideoen? http://video.google.com/videoplay?docid=20...08&q=basshunter Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Å jøsses Så fyren har rett og slett laget en sang om en irc bot? Latterlig!! Hahahaha :!: Det hadde jeg aldri i min villeste fantasi kunne funnet ut sjøl.... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sangen handler om en IRC-kanal som har en Antispam-bot.Denne boten heter Anna, og kicker og gjør seg av med alle som spammer. En av de som er i kanalen (han som synger), tror dette bare er en bot. Men etter hvert oppdager han at Antispam-boten er en veldig vakker jente. Men for han vil hun alltid være Boten Anna. 6607951[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fixed. 6608124[/snapback] Danke. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kan noen svare meg hvorfor denne låten plutselig nå har blitt så populær? Det var årets russelåt, og vi sang på den en måned i strekk, men hvorfor i alle dager er det først nå den ligger på 3. plass på vg-lista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå