Edstro Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Eg komm over denne her for noen dager siden. Svindyrt er det. Noen som har testet det? Eg hadde ikke hatt lust å brukt penger på det. Endret 3. august 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vel, det er jo en ekstra tjeneste som forsåvidt er utenfor deres arbeidsområde da... Men det bør ikke være lang ventetid med den prisen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Denne posten passer nok best under hardware->nettverk en den gjør under Forum -> Programvare -> Windows så posten flyttes til nettverks-kategorien Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Har testa den og kan de ikke svare med det samme så tar de kontakt senere for å svare på problemet. Det virka som de var klar over at det kosta over 25.- pr. minutt så samtalen gikk relativt kjapt. Mitt problem var at det ikke gikk å avinstallere NAV fra NIS2005 da jeg kun var interesert i brannmuren. Fikk telefon senere på kvelden med svar. Det gårt ikke å avinstallere NAV fra NIS2005 slik man kan gjøre med NIS2004. Endret 3. august 2006 av perpyro Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvis de hjelper deg med et HW problem på 15 min, som da koster 390 kr er det mye billigere enn om du skulle tatt den med til noen data bedrift for å få orden på det, så alt i alt er det ikke så galt Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Litt dyrt er det kanskje, men hvis de kan tingene sine bør det gå fort. Dessuten er det billigere en å ha en datakonsulent på besøk. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det der virket faktisk som et ganske bra tilbud. Du betaler frem til 15 min. Altså maks 390. Så ringer de tilbake til deg hvis det tar lenger tid. Altså vil feks 1 time i telefonen ikke koste mer enn 390.. Med tanke på tiden ting tar ved å levere ting inn på service så er det absolutt ikke ille. Desuten lærer du jo ogås noe (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg ringte dem en gang jeg hadde problemer med å bytte ip-serie på min SpeedTouch 510i. De viste ikke svaret der og da, men kom tilbake med e-post til meg litt senere på kvelden. Han jeg snakka med virka til å ha bra peiling, mer enn en gjenomsnittlig support fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå