pOOf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) . Endret 19. januar 2009 av poof Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Punktslanking går ikke an, derfor er det trening av mage og generell nedgang i fettprosent. Men hvis du ikke har noe høy fettprosent og er tynn som du sier tviler jeg sterkt på at den magen din er noe problem i det heletatt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Som Eyvindr sier så er det ikke mulig å punktbrenne fett. Det eneste man kan gjøre er å minske det generelle fettnivået. Hvis du ikke vil gjøre det, så er det ikke så mye du kan gjøre med klumpmagen. Men med mindre du har en helt "freakshow" fysikk så er sikkert ikke problemet så stort som du tror. Eneste jeg kommer på som kan funke her er fettsuging Men det høres nok litt i drøyeste laget ut for en jente på 16 år med et problem som trolig er mer eller mindre imaginært. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Vet ikke punkslanking går an. Men problemet er ikke imaginært, så må vell minske fettprosenten på hele kroppen da. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Eller få litt mer muskler, eller begge deler, du kjenner kroppen din best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Så jeg vil ikke slanke meg.6605532[/snapback] Du må nok det, kjære deg. Magen din er sannsynligvis et resultat av høyt kalori-inntak eller dårlige gener, men uansett så må den slankes bort. Det er tungt, slitsom og kjedelig, men du må ofre litt for å få den bort. Kaloriunderskudd, lange gåturer og hyppige måltider er stikkord. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Så jeg vil ikke slanke meg.6605532[/snapback] Du må nok det, kjære deg. Magen din er sannsynligvis et resultat av høyt kalori-inntak eller dårlige gener, men uansett så må den slankes bort. Det er tungt, slitsom og kjedelig, men du må ofre litt for å få den bort. Kaloriunderskudd, lange gåturer og hyppige måltider er stikkord. 6608796[/snapback] Grunnen til at jeg sa dette, er ikke at jeg ikke gidder, men at jeg ellers ikke er tykk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kan jo også nevne at fettet som ligger rundt magen og hoftene er det farligste. Man kan være tynn ellers, men er har man litt for mye rundt mage og hofter er sjansene en del større for flere sykdommer. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jenter har også en naturlig liten "pouch" på magen. Vanskelig, eller nesten umulig å få det helt flatt som hos gutter. Ligger i anatomien til kjønnet Høres ut som du bare har fått litt overfokus på magen og kanskje tror problemet er verre enn det er. Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Begynn med svømming. Da blir kroppen masert samtidig som du trener musklene og du blir fastere i fisken. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 jeg ville satset på jogging, prøv og jogg 30 min hver dag og spis sunt så forsvinner den nokk etterhvert Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Takk for alle svar. Håper det hjelper med litt jogging da jeg ikke har mulighet til å begynne å svømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå