CetOr Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er dette den beste laptopen man for til spilling, for en laptop som koster max 7.500 kroner? http://www.psdata.no/ps.asp?it=113843&mlevel= Hvis noen har noen bedre forslag så si ifra! Lenke til kommentar
treant Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Synes at denne var en verdig motstander Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Til gaming? Umulig.. Det skjermkortet er ikke spesielt bra.. Har det på laptopen min nå.. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Til gaming? Umulig.. Det skjermkortet er ikke spesielt bra.. Har det på laptopen min nå.. 6605476[/snapback] X600 er vel litt bedre en X200 men begge kortene er ikke noe særlig bra til spill. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hadde heller lagt ut to-tre tusenlapper til for en bærbar som egner seg mye bedre til spilling enn den du valgte... Slik som Zepto Znote 6214W Så at du maks ville legge ut 7500kr, men vil allikevel nevne den der. Beklager Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Kjøp aceren hvis du skal spille. Den har mye bedre skjermkort en siemensen, dessuten er siemens kjent for dårlig kvalitet. x600 vil ikke kunne spille for eksempel oblivion rent på noe høy grafikk, men vil funke super til litt eldre spill som half life 2, counterstrike source. Men den vil også klare og dra alle nye spill, bare du setter ned grafikken, tror ikke du får bedre spille laptop til denne prisklassen. Endret 3. august 2006 av Matmoms Lenke til kommentar
lunic Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Har nettopp kjøpt denne for å bruke til skole og spilling. Betalte 9990,- noe jeg mener er en veldig bra pris for det jeg får. Kommer i posten i ettermiddag eller i morgen. X1600 burde klare å dra de fleste nye spill på høy grafikk. Endret 3. august 2006 av lunic Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 En skikkelig Gaming bærbar koster Minst dobbelt så mye tenker jeg, men ja, det er nok blant i spill til den prisen. Ett alternativ kan være denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=121537&mlevel=180802 Den koster 500kr. mer, men skjermkortet er faktisk blant de bedre som er i bærbare, en god del bedre enn x600 ihvertfall. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Til gaming? Umulig.. Det skjermkortet er ikke spesielt bra.. Har det på laptopen min nå.. 6605476[/snapback] X600 er vel litt bedre en X200 men begge kortene er ikke noe særlig bra til spill. 6605483[/snapback] x600 er mye bedre enn x200 klarer så og si ingen spill med høye krav, mens x600 klarer faktisk litt spill.. En skikkelig Gaming bærbar koster Minst dobbelt så mye tenker jeg, men ja, det er nok blant i spill til den prisen. Ett alternativ kan være denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=121537&mlevel=180802 Den koster 500kr. mer, men skjermkortet er faktisk blant de bedre som er i bærbare, en god del bedre enn x600 ihvertfall. 6606933[/snapback] Den der så veldig bra ut.. Jeg vet iaf at det skjermkortet yter veldig bra..! Tusen takk=) Skal vurdere den der Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 var den fra psdata jeg drev og leta etter, er en fin maskin med bra ytelse. men vil nok merke at det er litt lite ram i den, men dat kan du ta senere, eller gå for modellen over som har 1 gb ram og dobbelt så stor harddisk link her Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 var den fra psdata jeg drev og leta etter, er en fin maskin med bra ytelse. men vil nok merke at det er litt lite ram i den, men dat kan du ta senere, eller gå for modellen over som har 1 gb ram og dobbelt så stor harddisk link her 6607049[/snapback] Det er den samme som den over=) Ja, tenkte på at ram er bare og oppgradere senere Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Mange bærbare selges med altfor lite ram, f. eks. dobbeltkjerne og 1gb minne, også koster oppgradering skjorta. Mye bedre å oppgradere selv. Tundra PCen er glimrande , den har grei ytelse gjevnt over, og ett konge skjermkort, i forhold til pris. Byggekvalitet er visst ikke altfor ille heller. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Okeeey=P Tusen takk for svar!=D Var til stor hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå