XanderX Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvorfor må de ha dette person nr. Vel det er vel for å sjekke om det er rett person som betaler, men dette finder vi jo bakpå bank kortet. Så hva er vitsen Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvorfor må de ha dette person nr. Vel det er vel for å sjekke om det er rett person som betaler, men dette finder vi jo bakpå bank kortet. Så hva er vitsen 6605219[/snapback] Jeg har ikke oppgitt noe personnummer der. Har vært kunde der i flere år uten å oppgi det. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 leste nå at det var for faktura, så man trenger ikke å oppgi det, bære fødtselsdatoen for å sjekke om du er over 18 år? innlegg nr 400 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg prøvde å registrere meg nå, tenkte det var drømmekjøp 4 filmer for 356 kroner. Men når de krever personnummer blir jeg skeptisk... Tror det blir boikott av Cdon gitt, synd. Prøvde å registrere ved kun utfylling av fødselsdato, men fungerte ikke. Vil ikke oppgi personnummer til alle og enhver. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Personnummer blir brukt til kredittsjekk, noe som er normalt og lovlig når du vil handle med faktura. 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Se dato da.... Denne tråden er utdødd for 2 år siden. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Personnummer blir brukt til kredittsjekk, noe som er normalt og lovlig når du vil handle med faktura.Jo, men hvorfor gjør svært få andre sider det samme? Hvordan kan jeg være sikker på at opplsyningene er sikre? Jeg vet denne tråden er gammel, men jeg søkte etter problemet og tenkte det var mest hensiktsmessig å poste her fremfor å opprette en ny tråd. Søkefunksjonen er til for å benytte seg av... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 kanskje gammel tråd, men fortsatt aktuelt. Ser ikke hensikten i at de skal ha personnr på registrering av vanlig konto. skulle bestille noe greier derifra, men ser ut som om jeg må se etter det andre steder. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Aldri oppgitt noe personnummer der. Men så har jeg alltid betalt med VISA isteden for å få faktura fra dem i etterkant. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Sist jeg sjekket var det ikke nødvendig med mer enn fødselsdato. Står en kommentar øverst i registreringsskjemaet. De fem siste siffer i personnummer er kun nødvendig ved kjøp på faktura. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Sist jeg sjekket var det ikke nødvendig med mer enn fødselsdato. Står en kommentar øverst i registreringsskjemaet. De fem siste siffer i personnummer er kun nødvendig ved kjøp på faktura. http://www.fnrinfo.no/Verktoy/FinnLovlige_Dato.aspx Denne er nyttig om du skal handle fra mongoloide svenske selskap som nelly.com, cdon.com o.l i framtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå