Joakim Gjerde Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei! Jeg leter etter en funskjon som sier dette. Hvis $tall er negativt (altså -) $tall = "0" Noen som vet om en måte jeg kan gjøre dette på? finner ikke på noen lur løsning selv Mvh Joakim Gjerde Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 if ($tall < 0) { $tall = 0 } Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Det virket faktisk ikke. Den delen av koden ser nå sånn ut $start = $numrows - 4; if ($start < 0){ $start = "0";} echo $start; Dette gir meg da en output som tilsier -2 Endret 2. august 2006 av joakim@hortensgutta Lenke til kommentar
................... Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg kjørte denne snutten: <?php $start = -1; if ($start < 0) { $start = 0; } echo $start ?> Og den virket helt fint. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Takk takk, da virker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå