tankbug Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 vil bare legge til at Id (Id software) uttales "idd" ikke "ai di" for de som var usikre der. "idd såftver" Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 eg forventer med min hardware så vil doom3 virke fint med 25-40 fps med alt på det høgaste i 800x600 Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Vet dere hva? Jeg skjønner ikke at dere gidder å bry dere så mye om grafikken i Doom3. Grafikken blir fin ja, men gameplay over grafikk, dem som bryr seg mer om grafikk enn gameplay, fortjener å dette ned en trapp og slå seg (etter min mening, dere kan få lov å ha andre meninger, men se hvor mye jeg bryr meg). Selv er jeg redd for at id Software kommer til å fokusere for mye på grafikken, og dermed blir gameplayen dårligere enn det kunne ha vært. Jeg skal nok spille Doom3, og blir nok skremt ja, men hadde heller likt at de lagde en skikkelig multiplayer enn et spill som legger for mye vekt på grafikk. Det blir en evolusjon kansje, men ingen revolusjon. Men når noen bestemmer seg for å bruke grafikk motoren i Doom3 i et spill som fokuserer mer på historien og gameplay, (hvis Doom3 går feil selvsagt) blir nok bedre. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Ser de fleste er opphengt i grafikk og grafikkort. Dere har glemt lyd. Lyden blir like praktfull som grafikken i doom3. Der spill i dag bruke mange lydspor bruker doom3 det dobbelte. For å si det slik, i doom3 hører du at kulen treffer kneskåla til zombien eller i kjøtte på leggen. Du skal ikke oppleve lik lyd gjennom hele spillet! Står du nær en vegg og skyter er lyden anderledes enn midt i rommet. lyden skal være unik og skape et mest mulig realistisk bilde. Håper hardware-sound har kommet en del lengere innen den tid. Får dette kommer til å sluke cpu like mye som grafikken vil. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 En må ha minimum 1Ghz og et godt GeForce2-kort for minimum. Men ikke stress med å kjøpe noe nytt grafikkort nå, for når DoomIII kommer ut er det vel GeForce8 som gjelder. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 17:12, skrev tankbug:vil bare legge til at Id (Id software) uttales "idd" ikke "ai di" for de som var usikre der. "idd såftver" Nå kommer jeg rundt med øksa og hugger hodet av dere snart.. Etter at jeg nettopp sa hvordan id Software skrives måtte du komme og skrive Id software? id Software.. Ikke ID Software, Id Software, id software eller Id software, men ganske enkelt id Software. Forstått nå? Lenke til kommentar
SolidCobra Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 For å oppsummere. DOOM 3 får 18 års grense? Og Radeon 9700PRO, 512MB DDR SDRAM, som er det beste på markedet nå, kombinert med Intel Pentium 2.53 Ghz, så kommer det til å kjøre flytende med alt på fullt i 1024x768 (eller noe sånt). Jeg har et SBlive! og et surround lydanlegg som har klart å slå blodet ut av bena mine når jeg så på Mission :Impossible 2 med bena på basskassen. Jeg er enig lyden er også viktig. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 id Software fokuserer også mye på gameplay, det har de jo selv sagt, og siden jeg er hardbarka id Software fæn, velger jeg å tro på det! :smile: Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 10:00, skrev bic-judge:Jeg klarer bare ikke dy meg, det heter id Software.. Ikke ID Software, Id Software eller noe annet.. id Software, punktum! **** da så jævli pirkete du e!! OMG! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 17:05, skrev RoMaN: Quote: Den 2002-10-21 10:00, skrev bic-judge: Jeg klarer bare ikke dy meg, det heter id Software.. Ikke ID Software, Id Software eller noe annet.. id Software, punktum! **** da så jævli pirkete du e!! OMG! (Skal jeg begynne å skrive roMAn, kanskje..? Nei. Fordi det er FEIL.) Gleder meg mest til å se hva motoren til Doom3 greier å utrette. Og håper at spillet får noe mer gameplay enn en sånn Quake-greie... (Portaler til *******? Måner rundt andre planeter?) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 ID software, ID software, ID software, ID software, ID software, ID software, ID software, ID software, ID software, Id Software, Id Software, Id Software, Id Software, Id Software, Id Software, Mohahaha... Jeg er ondskapsfull jeg.. :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå