Gå til innhold

Nokia`s TOS (trykk og snakk) Push to talk

Anbefalte innlegg

Hei, nettopp gått til innkjøp av en Nokia 6131. Som en ihuga SE mann vurderte jeg lenge SE K610i, men tiden var moden for en clamshell og jeg falt totalt for min nye lille venn. :D

Lurer på TOS eller push to talk.

Er dette noe operatørene i Norge støtter?

Skjønner nemlig ikke helt greia med konfigurering etc.

Men det høres jo artig ut, som alt annet nytt. :p

Foreløpig benytter jeg netcom, men har meldt overgang til chess.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessverre støttes ikke push to talk av operatører i Norge.

6605123[/snapback]

Tusen takk for raskt og tydelig svar. :)

Vi får håpe oreratørene etterhvert kommer på banen, det er vel tross alt mer regelen enn unntaket at mobilprodusentene ligger noen hakk foran. :!:

Endret av cosmogs
Lenke til kommentar

Grunne til at de henger etter har sammenheng med at de tjener fett på samtale- og sms priser sånn som de er. Og sannsynligvis vil en push to talk tjeneste redusere deres inntjening. Derfor velger de å henge etter

Lenke til kommentar
Grunne til at de henger etter har sammenheng med at de tjener fett på samtale- og sms priser sånn som de er.  Og sannsynligvis vil en push to talk tjeneste redusere deres inntjening. Derfor velger de å henge etter

6605344[/snapback]

Push 2 talk vil komme til norge også. I sverige har vodaphone denne tjenesten og etter at Telenor kjøpte dem opp sitter de nå med teknologien. Netcom og teliasonera sitter også med teknologien, men de venter begge med å lansere i norge pga kostnaddene med å sette opp nye servere. Jeg tror faktisk at i et land som Norge med sine 4,5 mill innbygere vil det nok drøye før det kommer, men det ville vært en fin måte for operatørene å tette taptssluket 3G og ta i bruk som en 3G tjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...