Fotofashion Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 s15 sec f3,2 fuji s5600, med stativ yeay. siste bildet ble overeksponert tenker jeg. Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Blir svimmel av det første bildet, ser ikke helt motivet her.. Stilig effekt i vannet med litt lukkertid, men jeg synes det blit for mange retninger og litt rotete. Det andre hadde vært utrolig pent som maleri om det hadde litt mørkere underlag! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Begge bildeneblir såpass utbrente at det er vanskelig å vurdere.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 utbrent forstår ikke helst hva du mener nå. det første bildet syns jeg ikke virker utbrent. Bilde nr 2 er steinen overeksponert. Har bestilt filter så jeg får litt avlastning på den type bilder tips jeg kunne ha gjort for å ha gjort bildene bedre? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Utbrent = Overeksponert Stilken og steinen er problemet på bildet med bærene ja, har du tatt bildene på et mørkt sted, siden du har valgt såpass kraftig eksponering? Kanskje burde du ha endret lyset litt på det. Når det kommer til det med vannet, så er ingenting på bildet skarpt, ikke engang steinen virker skarp (Her er det et must mes stativ). Dette gjør at bildet bare ser ufokusert ut for meg. Hadde det vært skarpt hadde jeg også synes at det var litt mange retninger vil jeg tro Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Utbrent = Overeksponert Stilken og steinen er problemet på bildet med bærene ja, har du tatt bildene på et mørkt sted, siden du har valgt såpass kraftig eksponering? Kanskje burde du ha endret lyset litt på det. Når det kommer til det med vannet, så er ingenting på bildet skarpt, ikke engang steinen virker skarp (Her er det et must mes stativ). Dette gjør at bildet bare ser ufokusert ut for meg. Hadde det vært skarpt hadde jeg også synes at det var litt mange retninger vil jeg tro 6607135[/snapback] nja.. valgte å ta bildet når det var mørkt da jeg ønsket å få med meg bevegelsene i elven i bakgrunnet.. Men ble mere fokusert på bærene. demningen fikk jeg ikke til å bruke stativ, gjærdet var for høyt .. ønsket å få følelsen av rettningene.. prøvde å fokusere der vannet skjøv størst fart. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Alle klager på overeksponering... første bildet ble ganske fint, men kanskje litt kjedelige farger. 2. bildet ble fint syns jeg, "overeksponeringen" ga bildet et fint særpreg og gjorde det spessielt.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 takkar.. lite å gjøre med fargene? Får prøve å ta et slikt bilde senere på kvelden med ndx8 filter som jeg har bestilt.. Kanskje det gjør seg mørkere.. Syns linjene som fossen lager er spennende.. ikke så linjært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå