Gå til innhold

Liten mob med god batterikapasitet og 2mpix kamera

jaha

Anbefalte innlegg

Hei.

skulle hatt en ny mobil snart og som det står i emnefeltet vil jeg helst ha en med 2Mpix kamera og god batterikapasitet. Den må også være ganske liten og nett ;)

Har Samsung fra før og er godt fornøyd med den så en ny samsung hadde ikke vært å forakte..

men er også åpen for andre merker.

Har dere noen forslag på hvilken mob jeg skal velge? Kan vente en måned el no slik hvis det kommer noen nye gode snart.

Prisen bør ikke være over 1500kr med tele2 abb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, så sant så sant Midi.

jeg kjenner også en del som har w810i og de er nå fornøyde så er nok en god mobil ;)

men vi får se... har ikke heelt lyst på den selv om den passer kjempebra til kriteriene mine. Vanskelig da ma

Lenke til kommentar

Hva med K800i da? Den er det ikke så mange som har ennå ihvertfall.. Den får du til 999kr med Tele2 Mobil Pluss hos Elkjøp ihvertfall.

Den har riktignok 3,2 og ikke 2mpx som du vil ha. :p

Kameraet er kjempe bra, kjempebra skjerm, bra ytelse, godt batteri, men litt større enn K750i..

Det er ihvertfall en telefon å anbefale!

Lenke til kommentar
  >Jonas< skrev:
Hva med K800i da? Den er det ikke så mange som har ennå ihvertfall.. Den får du til 999kr med Tele2 Mobil Pluss hos Elkjøp ihvertfall.

Den har riktignok 3,2 og ikke 2mpx som du vil ha.  :p

Kameraet er kjempe bra, kjempebra skjerm, bra ytelse, godt batteri, men litt større enn K750i..

6609547[/snapback]

Sjølv om K800i er ein veldig bra telefon, ville eg aldri beskrive den som "liten og nett" :)

Lenke til kommentar
  Arve Systad skrev:
  >Jonas< skrev:

Den har riktignok 3,2 og ikke 2mpx som du vil ha.  :p

6609547[/snapback]

Sjølv om K800i er ein veldig bra telefon, ville eg aldri beskrive den som "liten og nett" :)

6609755[/snapback]

"Liten og nett" - definer det....

Jeg har nettopp kjøpt meg en K800i og det er ikke store saken.

Jeg hadde en K750i og en 6280, og jeg må si at jeg liker K800i mye bedre.

De 115 gr som telefonen veier, merkes ikke på noe negativ måte. 6280 som veier 110 gr føles som den musteien i forhold.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke satt meg så veldig inn i S E900 men i forhold til SE K800 er det flere ting som den mangler.

- Mangler Auto fokus

- Mangler 3G og video telefoni

- Mangler HTML Nettleser

+ Litt lettere

+ Har EDGE PS

Endret av m3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...