Stargasm Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Henry gjorde en god kamp han, nesten overraskende at det var han som ble tatt av, mener han kunne tatt av Sergio B. eller Keita, og heller bruke Iniesta i en sentral rolle, men så ble det ikke. Henry hadde mange gode løp, og flere avsluttninger. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kanskje han gjorde en ok kamp men han var mye dårligere enn forrige kamp, og missa noen ganske bra sjanser. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) vet ikke om noen gratis streams nei Bojan misser på en stor sjanse! Messi kommer på! crowd goes wild! Endret 14. januar 2009 av JRL Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Iniesta suser forbi 3 spiller og legger balln inn til Gudjohnsen som smeller den i mål! herlig Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 ingen som følger med på barcelona da? 5-0 idag Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Etter 2 svake kamper levde jeg i håpet... Men ikke faen om det hjalp Deportivo suger as! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Fyfaen som Barcelona spiller i år. Helt rått. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Henry har vært fantastisk denne sesongen! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Gledelig å høre. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Han har vist fine tendenser denne sesongen og forbedret seg kraftig fra i fjor, men "fantastisk" er kanskje å ta litt i - føler han mangler en del på Arsenal-formen. Han kan bedre, det er jeg sikker på. Han kunne i hvert fall bedre. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kunne nok bedre, ja. Men han har vært god i år. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Han har vist fine tendenser denne sesongen og forbedret seg kraftig fra i fjor, men "fantastisk" er kanskje å ta litt i - føler han mangler en del på Arsenal-formen. Han kan bedre, det er jeg sikker på. Han kunne i hvert fall bedre. Jeg synes det blir feil å sammenligne Henry i Barca med Henry i Arsenal. I Arsenal var han et helt lag alene, og spillet til Arsenal skulle gå alltid gå gjennom Henry. I Barca er det ikke sånn, vi spiller ikke mot et bestemt playmaker. Til og med ikke Messi blir brukt på den måten, som Henry ble brukt i Arsenal. Derfor tror jeg aldri vi får se en Henry briljere så til de grader i Barcelona. Men jeg er enig i at at kan bedre. Men det han har vist denne sesongen mener jeg har vært av høy klasse. Han står med 14 mål og 17 assists tilsammen i La Liga og CL. Og det er fantastisk. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er det virkelig så utrolig få Barcelona-supportere her inne? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Som ellers i landet er det stort sett Manchester United- og Liverpool-supportere her inne. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, kjedelig det der. Lenke til kommentar
AmundH Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Men det han har vist denne sesongen mener jeg har vært av høy klasse. Han står med 14 mål og 17 assists tilsammen i La Liga og CL. Og det er fantastisk. Synes ikke det Henry har vist denne sesongen er fantastisk. Hele laget er i fantastisk form, og Henry flyter på medgangsbølgen. Han har riktignok scoret en del mål, men blir feil å måle alt i antall mål. Synes heller Iniesta bør brukes på venstrekanten. Han scorer ikke like mange mål som Henry gjør, men er mye mer kreativ og kan skape sjanser for medspillerne. Nå har ikke Henry vært helt krise i år heller, med blant annet hat-tricket mot Valencia og en av sine beste Barca-kamper mot Deportivio på søndag. Men alikevel synes jeg ikke han klarer å innvolvere seg og preke kamper bra nok, slik som for eksempel Iniesta kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå