JRL Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) messi er helt rå! synd at bojan ikke får vist seg noe serlig Endret 6. januar 2009 av JRL Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Messi er verdens klart beste spiller denne sesongen... Bojan derimot, har slitt voldsomt i år. Han har null selvtillit, men mye av grunnen kan jo selvsagt være lite spilletid hvor han er best, som spiss. Han har ikke egenskaper som passer seg på kanten. Jeg mener allikevel at Bojan har vært noe overhypet fra dag én, han har ikke ekstremkvalitetene til f.eks Alexandre Pato og Agüero. Endret 6. januar 2009 av Higuain Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ny kamp i morgen. Osasuna står for tur, jeg velger å håpe på en storseier, der vi får se Messi og Eto'o i storform! kanskje også duket for Bojan fra start? Hvem vet? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 blir overrasket vist Bojan stiller fra start. Har ikke vist god form i det siste. Regner med at det blir eto, messi og henry. Bojan på benken. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 bojans store sjanse til å bli hero of the day! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Omg, hva skjer? Osasuna leder jo... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) XAVI! MESSI! Herlig mål av messi! Endret 11. januar 2009 av JRL Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bra kamp. Messi gjør det nokk en gang! fantastisk mål av Messi!, bra også at Bojan får seg noen minutter, det gir garantert selvtilit. Synes Barcelona mister hodet når den situasjonen med Sergio B. oppstår, og klarer ikke å fokusere på kampen, og da smeller det ofte imot. Men Messi gjør det igjen, for en spiller! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fantastisk kamp å se på! Men du kan ikke kalle det bra kamp når tabelltoppen ligger under 2-1 mot jumbolaget og såvidt klarer 3-2 i sluttminuttene? Typisk Barca å score når det virkelig trenger det... Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Var mer det jeg tenkte på at Havard, at det var en bra kamp å se på, underholdende Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 ja okay Ble jo nesten Osasuna supporter av den fantastiske stevninga på stadion! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 haha, ja. når messi scoret så var jeg i tvil om den gikk inn, for jeg kunne ikke høre noe forskjell på volumet fra publikum Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva skjer egentlig med Hleb? Var jo ikke på benken engang. Er han skadet? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hleb har vært skadet, og har ikke trent denne for fullt denne uka. Og ble derfor spart tenker jeg. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 ifølge vår kjære venn Frode Olsen, sliter Hleb med en ankel, derfor var han ikke med igår. Neste kamp blir på Onsdag, retur oppgjør i Copa del Rey, mot Atletico Madrid, der vi har et bra forsprang med ledelse 3-1 etter første kamp Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Må si denne sesongen kan bli en av de beste sesongene for oss! Ikke bare det at vi ligger godt an, i alle turneringer, men spillet vi viser frem, imponerer meg veldig! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Var Henry med i denne kampen...benken eller noe? En kompis som mener han har tatt ett litt blurry bilde av Henry på en pub i Paris i helgen der han spilte poker...noe eg mener er usansylig... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja han spilte. Men god var han ikke Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Synes Henry gjorde en god figur jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå