Rexbatov Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Spent på Barca. De har fått til noen kvalitets signeringer. Tror laget blir noe sånn som dette. Valdes Alves - Milito - Puyol - Abidal Keita Xavi - Iniesta Messi ----------- Hleb Henry/Bojan Så har de jo en fremtidig talentfull stopperpar i Pique og Caceres. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Det det er neppe lagoppstillingen vår denne sesongen. Med tanke på midtforsvaret. Resten av laget ser temmelig bra ut, og jeg føler meg sikker på at 4-3-3 blir Guardiolas preferanse. Men Milito og Puyol spiller aldri sammen som stoppere mer. Ikke hvis det ikke er nødvendig. De to utfyller hverandre ekstremt dårlig da de begge er bautaer og duellsterke spillere, og ikke nok med det, Milito var fjorårets største flopp i Primera Divisiòn. Mange poeng gikk tapt via Militos begredelige fotballhode og generelt dårligere spill. Vi har nå tre bautaer (Cáceres, Puyol og Milito) og to spillende stoppere (Piquè og Marquez). Det kommer til å bli en stopperduo bestående av en spillende stopper og en bauta, men man må huske på at Marquez, Cáceres, Puyol og Piquè alle kan bekle andre posisjoner på banen. Hjertet sier Marquez og Puyol med Pique som rullerer på Marquez og spiller fast i Copa del Rey, og Cáceres fast som dekning for Puyol. Oleguer har jeg sansen for, men han bli vel tredjebackup på høyrebacken bak Piquè og selvfølgelig Alves som førstevalg. Ser frem til en fin sesong. Tror på sølv, håper på gull - det er en sesong der vi skal bygge opp relasjoner mellom spillerne og utvikle et samkjørt spillesystem. Endret 19. juli 2008 av Ralph Lauren Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er helt enig. Milito gjorde store feil, så jeg tror det blir Marquez - Puyol i de viktige kampene. Nå forenes jo Milito og Pique som gjorde det veldig bra sammen for Zaragoza før denne sesongen da, så det blir spennende. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er helt enig. Milito gjorde store feil, så jeg tror det blir Marquez - Puyol i de viktige kampene. Nå forenes jo Milito og Pique som gjorde det veldig bra sammen for Zaragoza før denne sesongen da, så det blir spennende. Selvfølgelig, men Puyol benkes aldri med mindre det snakkes om hvile. Milito trenger en spillende bevegelig stopper ved siden av seg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Messi. og Alves. var altfor. gode, på høyrekanten. Fy. faen. Haha, men seriøst, de var syke. 6-0, så alle målene. Barca kan bli helt ville i år. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Messi. og Alves. var altfor. gode, på høyrekanten. Fy. faen. Haha, men seriøst, de var syke. 6-0, så alle målene. Barca kan bli helt ville i år. Nå som de endelig har kvittet seg med Ronaldinho. Noen som vet hvor mye han gikk for? Gidde rikke lete det opp.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg tror det var £25,5m. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har hørt €21 mill. Samme som står på Wikipedia også... Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Barca fikk £ 14600000 edit: hvilket er 18,6 mill Euro Endret 9. august 2008 av tom watt Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 4-1 til Barca og Atlético etter 18 min xD Primera er så sinnsykt underholdende Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 FY F! for en kamp.. Barcelona holder lekestue! Messi<3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det ender 6-1 til slutt. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 6-1 mot Atletico madrid er imponerende, må jeg selv innrømme som Real fan:P http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537592 kampreferater! Messi er syk:S Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 JÆVLI flaks Barca har mot Mallorca! Marques skulle vært utvist og nå scorer de på et angrep som hadde 2 offsider i seg. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 iniesta var vel ikke i offisde? mente i værtfall at gudjohnson var noen cm foran han. Men ikke så nøye siden første pasningen burde vært offside. var det ikke en lignende situasjon for noen kamper siden? hvor ballen gikk via en motstander og endte opp hos hleb eller noe. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Etter 2 min på denne videoen kan du se at det var dobbeloffside. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Litt skremmende at linjedommeren ikke får med seg noen av dem ... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 rødt kort til heitinga og straffe for messi. 2-0 at.madrid sliter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå