Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden

Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper så sinnsykt på Barca for å redde spanias ære! (er madrid fan)

Irriterer meg at 50% av alle fotballsupportere heier på man u, men da blir det bare enda flere å plage på skolen i morra :p

Men jesus da, Barca's form er på nivå med Lillestrøm, de kommer til å bli eid...

Lenke til kommentar

Irriterer meg at 50% av alle fotballsupportere heier på man u, men da blir det bare enda flere å plage på skolen i morra :p

Men jesus da, Barca's form er på nivå med Lillestrøm, de kommer til å bli eid...

Det er en del :roll:

Men dette klarer Barcelona, spiller bra så langt. Men United er jo farlige de og, dette blir en bra kamp i annen omgang vil jeg tru.

Lenke til kommentar

Det er en del :roll:

Men dette klarer Barcelona, spiller bra så langt. Men United er jo farlige de og, dette blir en bra kamp i annen omgang vil jeg tru.

Så er jo sikkert halvparten av dem igjen "Mænn Ju" fans som holder med United pga Ronaldo.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er Barçafan og jeg er svært misfornøyd med Barça for tiden.

Bare en selfølge at Rijkaard måtte dra sin kos spør du meg, men det som jeg irriterer meg over er Txiki sitter trygt som faen som han styrer så mye i klubben og det har gått så galt.

Ser ut til at det blir noen spillerkjøp dette overgangsvinduet, noe jeg gleder meg over.

Håper bare Pep vet hva han vil.

Lenke til kommentar

Han heter faktisk Touré ;)

Eto'o er ikke helt sikker på å bli, ei helt sikker på å dra.

Han hinter stadigvekk at han ville likt å spille i Premier League.

Vi får se.

Ronaldinho og Deco drar, Deco er bombesikker.

Touré er det satt spørsmål ved, personlig mener jeg han bør bli.

Er så trøtt nå at jeg ikke gidde å skrive mer.

Lenke til kommentar

Samma det.

Givoani dos Santos var en stjerne igår! Scorte hat-trick, og to av dem var perle mål! Det ene lobbet han fra 18-meters hold, og det siste målet hans var et kryss-skudd fra rundt 16-meter! Givovani dos Santos kommer til å bli stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...