tc47 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ingen barca fans som er pumped til kveldens kamp? får håpe vi ser kvalitet i fotballen i dag mellom to glimrende lag, og selvfølgelig at utd viser at de er laget i form Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Get ready to crash and burn barca-fans. Og lykke til:) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Håper så inderlig dere skamknuser de arrogante djevlene. Mitt tips, 4-1 til dere. edit: leif Endret 23. april 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg håper så sinnsykt på Barca for å redde spanias ære! (er madrid fan) Irriterer meg at 50% av alle fotballsupportere heier på man u, men da blir det bare enda flere å plage på skolen i morra Men jesus da, Barca's form er på nivå med Lillestrøm, de kommer til å bli eid... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg håper så sinnsykt på Barca for å redde spanias ære! (er madrid fan)Irriterer meg at 50% av alle fotballsupportere heier på man u, men da blir det bare enda flere å plage på skolen i morra Men jesus da, Barca's form er på nivå med Lillestrøm, de kommer til å bli eid... Det er en del Men dette klarer Barcelona, spiller bra så langt. Men United er jo farlige de og, dette blir en bra kamp i annen omgang vil jeg tru. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg håper så sinnsykt på Barca for å redde spanias ære! (er madrid fan)Irriterer meg at 50% av alle fotballsupportere heier på man u, men da blir det bare enda flere å plage på skolen i morra Men jesus da, Barca's form er på nivå med Lillestrøm, de kommer til å bli eid... Det er en del Men dette klarer Barcelona, spiller bra så langt. Men United er jo farlige de og, dette blir en bra kamp i annen omgang vil jeg tru. Så er jo sikkert halvparten av dem igjen "Mænn Ju" fans som holder med United pga Ronaldo. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Så er jo sikkert halvparten av dem igjen "Mænn Ju" fans som holder med United pga Ronaldo.Spør du meg så er det 8-14 årige medgangsrotter som heier på de fordi de får mye mediadekning. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Et lite spm: Er det noen Barca fans her? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sist oppdatert for 2 år siden Ser ut til at det bare er folk som ikke heier på Barca som har skrivd. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg er Barçafan og jeg er svært misfornøyd med Barça for tiden. Bare en selfølge at Rijkaard måtte dra sin kos spør du meg, men det som jeg irriterer meg over er Txiki sitter trygt som faen som han styrer så mye i klubben og det har gått så galt. Ser ut til at det blir noen spillerkjøp dette overgangsvinduet, noe jeg gleder meg over. Håper bare Pep vet hva han vil. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Eto'o blir vel vekke? Det samme med Deco, Ronaldinho og muligens Yaya Traore. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Eto'o blir vel vekke? Det samme med Deco, Ronaldinho og muligens Yaya Traore. Traore faktisk Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Han heter faktisk Touré Eto'o er ikke helt sikker på å bli, ei helt sikker på å dra. Han hinter stadigvekk at han ville likt å spille i Premier League. Vi får se. Ronaldinho og Deco drar, Deco er bombesikker. Touré er det satt spørsmål ved, personlig mener jeg han bør bli. Er så trøtt nå at jeg ikke gidde å skrive mer. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Samma det. Givoani dos Santos var en stjerne igår! Scorte hat-trick, og to av dem var perle mål! Det ene lobbet han fra 18-meters hold, og det siste målet hans var et kryss-skudd fra rundt 16-meter! Givovani dos Santos kommer til å bli stor. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Skal Deco dra? I så fall til hvilken klubb? Endret 18. mai 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Skikkelig spennende det med at Barca får opp så mange stjerner. Ikke bare Dos Santos, men Bojan, som bare er 17 år, bøtter inn med flotte scoringer. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Både Bojan og Gio er uppcomming stars, men Bojan har hatt en kjempesesong i motsettning til Gio. Deco skal dra, men hvor er ikke sikkert. Han skal iallefall ikke spille for Real, det har han uttalt selv. Ronaldinho skal forresten også dra. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Motsetning? Gio har ikke hatt en dårlig sesong, men Bojan har hatt en bedre. Ifølge Barcelona president Joan Laporta, kan både Eto'o og Ronaldinho dra. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det jeg ikke skjønner er hvorfor de selger Eto'o. Tro de kommer til å angre på det. Deco ender sikkert opp i en halvgod engelsk klubb. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er vel Eto'o selv som har sagt han vil dra. Henry forsvinner sannsynligvis også til sommeren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå