Cazzo Grande Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg tviler på at Messi får en formsvikt ala Ronaldinho, de er bare alt for forskjellige. Ronaldinho er en uforutsigbar, festglad brasilianer, mens Messi er gjennomført profesjonell. Hvis man ser tilbake på klipp av Ronaldinho danser han og spøker hele tiden. Lett å tenke seg at det går fint sammen med turer ute på byen. Blir morro med nok en seson, satser på nok en trippel med Guardiola! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ekstremt lite aktivitet her inne iforhold til hvilken klubb dette omhandler. Noen som har en formening om kva slags spillere Barca må få kjøpt inn til neste sesong? Selv mener eg at de tok viktigste plassene er VB og MS. Puyol er opperert og nettopp tilbake i lett trening, men begynner å ta på årene, samme er det med abidal. Selv om Puyol er blitt tilbudt en ny kontakt og er drivkraften i forsvar, så er nok på tide å få inn yngre krefter. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ekstremt lite aktivitet her inne iforhold til hvilken klubb dette omhandler. Noen som har en formening om kva slags spillere Barca må få kjøpt inn til neste sesong? Selv mener eg at de tok viktigste plassene er VB og MS. Puyol er opperert og nettopp tilbake i lett trening, men begynner å ta på årene, samme er det med abidal. Selv om Puyol er blitt tilbudt en ny kontakt og er drivkraften i forsvar, så er nok på tide å få inn yngre krefter. De har sagt at de ikke skal signere angripere, men en midtstopper og en venstreback. Jeg har vært ganske sikker lenga på at Alba kommer, og det står jeg fortsatt fast på, spesielt etter Manuel Llorentes uttalelser. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 At dem ikkje skal signere Angripere er forståelig, den og midtbanen har vi egentlig et luksusproblem. Så hovedfokuse må være å styrke forsvaret. Har ikkje anelse om alba kommer, men at han vil passe bra i klubben er det ikkje noe tvil om. Han har jo allerede Barca DNA i seg. Men håper det er noe i ryktetene om at barca vil kjøpe Hummels Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Da var Jordi Alba klar for Barca Så nå treng man berre en midtstopper Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Må si det er svært lite aktivitet i denne tråden 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jøss, visste ikke at det var en Barcelona tråd 1 Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Håper fortsatt på et par midtstoppere jeg... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Haha Suarez, går det an å gjøre et dårligere kjøp? Hala Madridsta!!! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Haha Suarez, går det an å gjøre et dårligere kjøp? Hala Madridsta!!! Det går selvfølgelig ann å gjøre dårligere kjøp enn Premier Leagues klart beste spiss. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Bare så lenge vi blir kvitt han er jeg happy Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jepp, alltid godt å kvitte seg med lagets desidert beste spiller Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Driter i om han hadde scoret tusen mål i sesongen . Pisslei oppførselen hans, men sånn sett passer han godt inn i Barcelona 2 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Driter i om han hadde scoret tusen mål i sesongen . Pisslei oppførselen hans, men sånn sett passer han godt inn i Barcelona Enda kjipere at dere mister han da. Du synes jo Liverpool var årets Barcelona, og nå mister dere han som brakte litt "Barcelona-oppførsel" til klubben. Lykke til neste sesong, Lambert skyter dere rett til the treble Endret 10. juli 2014 av bombaclatt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg synes ikke, bare kopierte et sitat Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hvorfor i all verden bruker du sitatet da? Hvis du ikke er enig med det? Det gir jo ingen mening. 1 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 På hvilken måte var det artig? I det ene øyeblikket er Barcelona et lag fullt av drittsekker, i et annet så synes du det var artig å bli sammenlignet med dem. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 artig å bli sammenlignet med et lag som har vært i toppen de siste årene, noe vi ikke har vært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå