Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden

Budbringer

Anbefalte innlegg

Jeg tviler på at Messi får en formsvikt ala Ronaldinho, de er bare alt for forskjellige. Ronaldinho er en uforutsigbar, festglad brasilianer, mens Messi er gjennomført profesjonell. Hvis man ser tilbake på klipp av Ronaldinho danser han og spøker hele tiden. Lett å tenke seg at det går fint sammen med turer ute på byen. Blir morro med nok en seson, satser på nok en trippel med Guardiola!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ekstremt lite aktivitet her inne iforhold til hvilken klubb dette omhandler.

Noen som har en formening om kva slags spillere Barca må få kjøpt inn til neste sesong?

Selv mener eg at de tok viktigste plassene er VB og MS. Puyol er opperert og nettopp tilbake i lett trening, men begynner å ta på årene, samme er det med abidal. Selv om Puyol er blitt tilbudt en ny kontakt og er drivkraften i forsvar, så er nok på tide å få inn yngre krefter.

Lenke til kommentar

Ekstremt lite aktivitet her inne iforhold til hvilken klubb dette omhandler.

Noen som har en formening om kva slags spillere Barca må få kjøpt inn til neste sesong?

Selv mener eg at de tok viktigste plassene er VB og MS. Puyol er opperert og nettopp tilbake i lett trening, men begynner å ta på årene, samme er det med abidal. Selv om Puyol er blitt tilbudt en ny kontakt og er drivkraften i forsvar, så er nok på tide å få inn yngre krefter.

De har sagt at de ikke skal signere angripere, men en midtstopper og en venstreback. Jeg har vært ganske sikker lenga på at Alba kommer, og det står jeg fortsatt fast på, spesielt etter Manuel Llorentes uttalelser.
Lenke til kommentar

At dem ikkje skal signere Angripere er forståelig, den og midtbanen har vi egentlig et luksusproblem. Så hovedfokuse må være å styrke forsvaret.

Har ikkje anelse om alba kommer, men at han vil passe bra i klubben er det ikkje noe tvil om. Han har jo allerede Barca DNA i seg. Men håper det er noe i ryktetene om at barca vil kjøpe Hummels

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 5 måneder senere...

Driter i om han hadde scoret tusen mål i sesongen .

Pisslei oppførselen hans, men sånn sett passer han godt inn i Barcelona :)

Enda kjipere at dere mister han da. Du synes jo Liverpool var årets Barcelona, og nå mister dere han som brakte litt "Barcelona-oppførsel" til klubben.

Lykke til neste sesong, Lambert skyter dere rett til the treble :)

Endret av bombaclatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...