tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er vel en eller annen norsk side for barca supportere, kanskje bedre å gå der for deg Brann89. (Bare for Barca-delen altså) Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 http://fcbarcelona.no/ Side for norske Barcelona-supportere! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Den siden er eg allerede medlemm i, så den var ikke noe ny.. Men litt rart at Barca tråden er så lite aktiv, når de er så stor og godt lag.. Men kan jo ha med at det ikje er så mangen Barca supportere her Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 jeg er her Men er jo ingen andre å diskutere med nesten så gidder ikke å skrive til meg selv her i tråden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Håper Barcelona vinner La Liga i år! Liker ikke Real Madrid... Noen som husker hvor mange runder det er igjen nå? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 2 runder igjen. Sevilla borte til helgen og hjemme mot Real Valladolid neste helg. Sevilla kan bli skummelt men siste kampen har nok barcelona grei kontroll på Så det blir vel avgjort i helgen mot Sevilla. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Sevilla er et godt lag. Men Barca trur ikkje eg skal ha så stort problem, når det står så mye på spill. For guds skyld så vinner Barcelona ligaen og Real står igjen med ingenting på 1 år der det har brukt store summer på spillerkjøp Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Så hva synes dere supportere om at Barca kommer til Ullevaal 29. juli for å få juling av Enga? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 At Barcelona kommer til Ullevaal er jo fantastisk. Men at vif vinner er vel liten sannynlighet for:) Så lenge ikje barca starter med et b-preget lag og som ikje spiller mot sitt beste:) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Gratulerer, dere har nettopp ansatt en Alan Harper lookalike: ...Muligens litt Mascherano også; Endret 13. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vålerenga Vs Barcelona idag. Håper Barcelona storspiller idag, med det mannskape dem har med og rundspiller Vålerenga Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Dette er den ene kampen i året Barcelona taper. Håper på 5-0 fordel hjemmelag idag, selv om jeg også har hjertet i Barcelona. Vålerenga fortjener seier på bursdagen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har laget kamptråd til Vålerenga - Barcelona kampen i kveld. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Går det ann å se Barca Tv på nett? Har søkt gjennom google, mn ingen plasser eg får opp en direktelink til Barca Tv. Vært inne på hovedsida til Fc Barcaelona, mn der skjønte eg ikje ka eg skulle gjøre! Noen som vett? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Lurer på hva jeg skal gjøre med en signert FC Barelona-drakt fra 2010-sesongen... Jeg tenkte å ramme det inn, men vurderer å selge den siden det er "feil" trøye for min del... Hva mener dere? Skal jeg selge den eller hva? Er en som har kommet med bud på ca. 3000kr for drakten, så jeg vet ikke helt. Har enda ikke bestemt meg. Den hadde jo vært fryktelig pent å ha hengende innrammet på veggen da. Her er bilde av drakten: Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Feil trøye? Altså det er ikje det laget du holder/følger med? Vist det ikkje bryr deg så mykje om du selger den, så kan du sikkert få en fin sum vist du selger den. Men personlig ville eg ha rammet den inn og hengt den på veggen Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Feil trøye? Altså det er ikje det laget du holder/følger med? Vist det ikkje bryr deg så mykje om du selger den, så kan du sikkert få en fin sum vist du selger den. Men personlig ville eg ha rammet den inn og hengt den på veggen Ja. Det er ikke laget jeg følger med, selv om jeg ikke har noe i mot laget i seg selv. Også er man i en litt øko-krise for øyeblikket, så man hadde nok trengt slantene man får via et salg, selv om fristelsen er enorm på å ramme den inn, for å si det sliiik... :> Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Vil tro at du kan få enda mere for drakta hvis du venter med å selge den. Ville selv ha rammet den inn foreløpig, selv om det er feil lag Endret 1. juni 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Messi har i hvert fall ikke blitt dårligere over sommeren. 2 kamper, 3 mål, 2 assist i tillegg til at var tredje sist på begge målene sine i dag. Syke, syke mannen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ja, det er godt å se Messi er igang igjen. Han er veldig viktig for laget, så å få han igang igjen kan bety mye å juble for fremmover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå