Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden

Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sevilla er et godt lag. Men Barca trur ikkje eg skal ha så stort problem, når det står så mye på spill. For guds skyld så vinner Barcelona ligaen og Real står igjen med ingenting på 1 år der det har brukt store summer på spillerkjøp

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Lurer på hva jeg skal gjøre med en signert FC Barelona-drakt fra 2010-sesongen... Jeg tenkte å ramme det inn, men vurderer å selge den siden det er "feil" trøye for min del... Hva mener dere? Skal jeg selge den eller hva? Er en som har kommet med bud på ca. 3000kr for drakten, så jeg vet ikke helt. Har enda ikke bestemt meg. Den hadde jo vært fryktelig pent å ha hengende innrammet på veggen da.

Her er bilde av drakten:

barcasigned1.jpg

barcasigned3.jpg

Lenke til kommentar

Feil trøye? Altså det er ikje det laget du holder/følger med?

Vist det ikkje bryr deg så mykje om du selger den, så kan du sikkert få en fin sum vist du selger den.

Men personlig ville eg ha rammet den inn og hengt den på veggen :)

Lenke til kommentar

Feil trøye? Altså det er ikje det laget du holder/følger med?

Vist det ikkje bryr deg så mykje om du selger den, så kan du sikkert få en fin sum vist du selger den.

Men personlig ville eg ha rammet den inn og hengt den på veggen :)

Ja. Det er ikke laget jeg følger med, selv om jeg ikke har noe i mot laget i seg selv. Også er man i en litt øko-krise for øyeblikket, så man hadde nok trengt slantene man får via et salg, selv om fristelsen er enorm på å ramme den inn, for å si det sliiik... :>

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...