Albertini Grab Your Panini Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Glad for at diverse bettingselskaper har sikret seg rettighetene til La Liga i år. Da blir det nok La Liga på meg i år, hvertfall så lenge jeg er på jakt etter et favorittlag. Ellers så tok Barcelona en 1-0 seier mot Shaktar Donetsk på fredag, jeg vil karaktererisere kampen som kjedelig, og relativt sjansefattig, og begge lag kunne i og for seg stukket av som vinneren av Supercupen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 da var Dmytro Chygrynskiy ankommet Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 bojan, pedro og maxwell fra start i dag. gleder meg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Bojan med scoring er ikke bra :/ Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) zlatan er litt ivrig på å avslutte. burde mye heller arbeide med å holde ballen å send den vidre. mange "umulige" mål han prøver seg på, dog det er jo en av hans spesialiteter Endret 31. august 2009 av JRL Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 3-0 slutt Zlatan fikk sin første Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Godkjent serieåpning dette synes jeg. Vi har en helt ok dag, men vinner allikevel 3-0 og har full kontroll hele kampen igjennom. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 enig. bedre en forje sesong i værtfall 3 headers, litt spesielt Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 pedro med litt suspekt passnings spill Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 gler meg til ikveld spent på hvordan zlatan og eto'o gjør det og hvordan de vil bli mottatt. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Eto'o vil nok bli hyllet av bortefansen, og det samme vil han bli når han returnerer til Camp Nou med Inter. Zlatan vil nok bli buet, grunnet mange av uttalelsene sine i det siste. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Heier på dere Pique og Xavi spiller vel som vanlig? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 faen ingen som tørr å skyte Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 For en møkkakamp, 90 bortkasta minutter. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha. Jeg nøt pasningspillet og hvor vidunderlig det bare er å se på Messi med ball. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvorfor i all verden man ser en Barcelona kamp som Real Madrid fan forstår jeg ikke. Så vennligst hold deg for god for å sløse bort et innlegg som du gjorde der. Kampen var ikke av det fantastiske slaget idag, og synes til tider vi virker giddalause, og kanskje noe godt fornøyd med 1 poeng. Vi så vel ikke en eneste av vårt kanskje farligste angrepsvåpen, nemlig de lynkjappe kontringene. Nå fikk vel ikke sjansen til det særlig ofte heller, da Inter sjeldent eller aldri sendte mye folk i angrep. Og byttet Sneijder - Santon mot slutten, summerer egentlig ganske godt hvordan Inters - innstilling til kampen var. I tillegg så lider vi litt av at midtbanen vår består av 3 defensive spillere, der kun en av de er kreativ nok til å regissere angrepene. Selv om jeg vet Toure har sine øyeblikk han også. Messi gjør en under pari kamp, selv om det er nydelig å se på hvordan han fører ball, så ble det litt mye rundt i ring, og lite rett på mål. Zlatan fikk heller ikke vist seg fra sin beste side, men synes han bevegde seg bedre idag, enn han har gjort i seriestarten. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hvorfor i all verden man ser en Barcelona kamp som Real Madrid fan forstår jeg ikke. Så vennligst hold deg for god for å sløse bort et innlegg som du gjorde der. CL kamp, med seriemestre fra hver sin liga, burde da være ganske interessant for nøytrale seere, klart den største kampen i dag, vanskelig å forstå? Så fire Barca kamper i fjor, andre semi-finale kampen mot Chelsea, finalen i CL, og begge El Clasico. Vi liker faktisk å se annet en Real Madrid kamper hvis det går noe bra. Endret 16. september 2009 av Gonzolaz Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nei, det er ikke så ufattelig vanskelig å forstå, at selv dere Real Madrid supportere, har lyst til å se verdens beste lag i aksjon. Tvert imot egentlig, jeg elsker jo selv å se Barcelona, så hvorfor skulle ikke andre gjøre det? Men det som vanskelig å forstå, er hvordan kampen idag var en møkkakamp, og 90 bortkastet minutter for hans del. Det er den delen som er vanskelig å forstå, men det er du kanskje uenig i? Kampen idag var langt ifra noen møkkakamp, selv ikke for en nøytral supporter. Det var flere sjanser i begge ender, tendenser til flott spill til tider. Så svaret mitt var nok mer rettet mot hans patetiske forsøk på å rakke ned på Barcelona, enn et forsøk på å nekte dere å se Barcelona-kamper. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dexter ta deg en bolle da. Prøvde ikke å rakke ned på Barca, jeg syntes bare det var en kjedelig kamp med altfor mye duellspill. Er ikke Barcas feil, er heller et hjemmelag som ikke innfridde de offensive forventningene man har til et hjemmelag. Inter risikerte null og niks fremover, var jo max 3 mann i angrep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå