ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Barcelona har vel sjeldent fyllt opp alle 98 tusen plassene eller hvor mange det er selv om det ofte er mange på kamp. Mener å huske at Real Madrid har hatt høyere tilskuersnitt de siste sesongene. I hvert fall i 07/08. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Litt utrygt å samme vei til stadion for dommere, spillere og fans da. En fyllik kan fort finne på noe dumt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ETA og bombene sine da? Sprenger bort brua så ingen får gått tilbake til byen midt under en kamp. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ETA og bombene sine da? Sprenger bort brua så ingen får gått tilbake til byen midt under en kamp. Haha! Blir ikke noe av stadion uansett(vil jeg tro), så vi slipper å bekymre oss for terror-angrep Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 super cup i dag. ser ut som det blir et litt B lag preg over barcelona. i værtfall i angrep. messi og zlatan er ute, henry er vel ikke klar enda han heller. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vi tok første stikk i kampen om den spanske super-cupen med en 2-1 seier borte mot Athletic Bilbao. Resultatet lyver egentlig rimelig mye, da dette var en kamp vi styrte mer eller mindre fra start til slutt. Vi stilte med et tilnærmet toppet mannskap, selv om vi manglet våre 2 beste offensive spillere fra fjorårs sesongen Messi og Iniesta, og i tillegg var Zlatan også ute med skade. Men dette viser bare at vi har en veldig god bredde i laget, og Bojan har imponert meg veldig i pre-season og gjorde nok en god kamp idag. Xavi spilte også meget bra, og tok virkelig ansvar på midten. Gleder meg til La Liga begynner nå! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 hleb med et fint mål for stuttgart i går. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 barca vs city ikveld blir spennendes ser ut som zlatan skal spille og Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 supercup kamp starter nå go zlatan! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) off, alltid nesten haha, pent av bojan.. 3 - 0 til barca nå. messi 2, bojan 1. Endret 23. august 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 fikk ikke sett noe serlig av kampen da jeg kun fant dårlige streams. men så zlatan var veldig nær å score Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 inter i gruppa. blir interessant å se eto'o på motstanderns lag Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ble utrolig glad da vi trakk Inter jeg. Gleder meg til å se Eto'o bli klappet inn på Camp Nou. Selv om det blir trist å se han spille i en annen drakt, på stadionet der han alltid vil huskes. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 supercup i dag mot Shakhtar. håper zlatan kommer i gang gleder meg også til å se srna som har blitt linket en del til barca, også den nye center backen til barca spiller for Shakhtar i dag Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Rettighetene til La Liga går til Canal + nå, hva tycks? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Rettighetene til La Liga går til Canal + nå, hva tycks? Bra det. C+ har et mye bedre kommentatorteam. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 samme for meg, har ikke tv en gang. let alone canal + eller tv2 sport Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) hva faen zlatan? den ballen skulle blitt sendt vidre til henry skuffende kamp så langt. dominerer kampen, men ingen virkelig store sjanser. messi ser bra ut til sesong start for en pre-season av pedro Endret 28. august 2009 av JRL Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 unibet sender la liga gratis https://no.unibet.com/betting/article.do?contentId=40257 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gratulerer med sesongens første tittel! Håper dere knuser Real i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå