JRL Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 enig med dexter. tror zlatan vil lage flere mål en eto'o. Tror han vil kunne funke veldig godt i barca's angreps roteringer med sin teknikk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Leser at Barca har fått inn Keirison fra Palmeiras, helt klart spiss med stort potensial! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Zlatan ble toppscorer i Serie A. Jeg våger meg til å påstå at det generelt er vanskeligere å score mål i Italia kontra Spania. Zlatan tok steget opp og ble en storscorer, i tillegg er han en fantastisk tilrettelegger og en ballmagiker av de sjeldne. Jeg tror faktisk Barcelona er den klubben i verden som passer han best. Jeg håper han kommer til sin fulle rett i Barcelona og vinner Ballon d'Or etter en strålende sesong. Eto'o var rask og bevegelig, men i forhold til resten av angrepsrekken til katalanerene så var han for dårlig med ball, dessuten var han ikke en superb avslutter til tross for sine mange scorede mål. Zlatan er forresten langt fra statisk, da det virker som visse har dette inntrykket. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Håper Zlatan blomstrer i Spania, og vinner ballon d'or. Han er en fantastisk fotballspiller, og en veldig, veldig flott person. Jeg har stor respekt for ham. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 noen som har gratis stream til kampen ikveld ? jeg fant en jeg tror skal fungere : http://goaltimes.blogspot.com/2009/07/watc...elona-live.html kampen begynner kl 9 ikveld. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Må si Zlatan ble jævelig dyrkjøpt for dere. 450 millioner + Eto'o og Hleb (på lån). Synes det er litt rart når Zlatan bare er marginalt bedre enn Eto'o, men han har vel vært et uromoment i det siste. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Eto'o er en goalgetter, men det er ikke Zlatan(enda) Men Zlatan er en bedre SPILLER, han legger opp mål, hodesterk, og så har en spillestil som passer i Barca Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg synes også at Zlatan ble en smule dyr, men jeg er utrolig glad for at Zlatan nå er klar for klubben. Jeg gleder meg allerede til å se Henry - Zlatan - Messi i aksjon. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Zlatan presentert i kveld, "bare" 40 000 var og møtte han. Han har signert en 5-års kontrakt og tar nr. 9 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 herlig! gleder meg veldig til å se barca med zlatan på topp Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Leser at Barca har fått inn Keirison fra Palmeiras, helt klart spiss med stort potensial! Men nå går han på lån til Benfica Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 At Keirrison går på lån til Benfica, ser jeg forsåvidt på som utelukkende positivt. Det viser meg at Guardiola vil gi Bojan endel spilletid denne sesongen, og jeg håper virkelig Bojan griper de sjansene, og tar flere steg fremover enn forrige sesong. Keirrison har jeg både lest og hørt mye godt om, forhåpentligvis vil han spille nogenlunde fast hos Benfica, og få en sesong, for å gjøre overgangen fra den brasilianske ligaen, til den spanske noe lettere. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Og nå har Hleb gått på lån til Stuttgart http://norskefans.com/spania/artikel.asp?id=34468 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 doping sak gjennåpnes på guardiola. sikkert real som har betalt korrupte italienere i et forsøk på å bli kvitt guardiola Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hum. Gjelder dopingreglene for trenere? Hva slags praktisk funksjon har egentlig det? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Flere og flere av de store spillerne kommer på banen i pre season nå. Messi scorte to mål i dagens kamp mot Seattle Sounders http://www.norskefans.com/spania/artikel.asp?id=34734 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 For dere som har lyst til å følge litt ekstra med Zlatan i Barcelona så har Aftonbladet.se Zlatan - extra hver dag. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/spania/article2848542.ece Ser bra ut den, men kan jo ikke forlate Nou Camp! Altfor mange minner Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er trygt i disse tider med global oppvarming Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 150k er veldig mye, men synes ikke det er så lurt å ha det i havet. Som Sindre sier, så kan det skje masse rart pga. den globale oppvarmingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå