Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden

Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ånei, da blir en god spiller fra Barca vekk i flere kamper i CL og Divisjon, bra at Barca har Gudjohnsen.

6957553[/snapback]

gudjohnsen er en god erstatter, men jeg tror saviola blir en større suksess

6961182[/snapback]

Eto'o er uerstattelig. Fins ikke den spiss i verden som er bedre enn han etter min mening.

Eller, det er muligens noen helt der oppe (Shevchenko, Henry, Rooney, Adriano osv.) men Eto'o er nok hakket bedre, målteft som hans skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Ånei, da blir en god spiller fra Barca vekk i flere kamper i CL og Divisjon, bra at Barca har Gudjohnsen.

6957553[/snapback]

gudjohnsen er en god erstatter, men jeg tror saviola blir en større suksess

6961182[/snapback]

Eto'o er uerstattelig. Fins ikke den spiss i verden som er bedre enn han etter min mening.

Eller, det er muligens noen helt der oppe (Shevchenko, Henry, Rooney, Adriano osv.) men Eto'o er nok hakket bedre, målteft som hans skal man lete lenge etter.

6962099[/snapback]

Ikke for å rakke ned på Barcelona, men må nå si at van Nisterooy er hakke bedre enn Eto når det gjelder målteft, han er rå riktig sted til riktig tid, og sette det meste av sjangser. Eto er heller ikke dårlig 1mot1 men synes van Nistelrooy er sikrere.

Lenke til kommentar
Ikke for å rakke ned på Barcelona, men må nå si at van Nisterooy er hakke bedre enn Eto når det gjelder målteft, han er rå riktig sted til riktig tid, og sette det meste av sjangser. Eto er heller ikke dårlig 1mot1 men synes van Nistelrooy er sikrere.

6970484[/snapback]

Jeg liker Man Utd bedre uten RvN...

Men skulle gjerne hatt Eto'o på laget, og Gerrard, for den saks skyld, men det er en annen sak.

Barca er sterke i angrep, verdens beste, i min mening. Midtbanen og angrepet er utrolig bra.

Messi, Ronaldinho, Eto'o, Iniesta... listen med angripende vidundre forsetter.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

6970484[/snapback]

Jeg liker Man Utd bedre uten RvN...

Men skulle gjerne hatt Eto'o på laget, og Gerrard, for den saks skyld, men det er en annen sak.

Barca er sterke i angrep, verdens beste, i min mening. Midtbanen og angrepet er utrolig bra.

Messi, Ronaldinho, Eto'o, Iniesta... listen med angripende vidundre forsetter.

6971092[/snapback]

Jeg må nå si at MAn U har slitt litt foran uten van Nistelrooy. Men nå ha Saha kommet seg, og det begynner å se lyst ut igjen! For Rooney er ikke til stor hjelp akkuratt for øyeblikket! :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Barcelona har en tøffe kamper foran seg, fremover.

Valencia (Mestalla), Liverpool (Camp Nou) Athletic Bilbao (Camp Nou) Sevilla (B) Real Madrid (11 Mars) (Camp Nou)

Samuel Eto'o, Lionel Messi er tilbake etter langtskade avbrekk.

Barcelona spiller imorgen mot Racing på Camp Nou.

Steike, hvor lite liv det var her. Ikke siden i fjor, det er rett og slett for slapt :p

Endret av philbens
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...