Superparanoid Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Synes det burde stilles strenger kriterier for å kunne lage en offisiell supporter tråd. En med engelsk fotball i blodet bør ikke få lov til å starte en Barca tråd! 6690181[/snapback] Men nå var det jo ingen andre som hadde startet det da... Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 ikke nok med at Barca bare spilte 1-1 mot bremen, men Eto'o blei skadet Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ånei, da blir en god spiller fra Barca vekk i flere kamper i CL og Divisjon, bra at Barca har Gudjohnsen. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Ånei, da blir en god spiller fra Barca vekk i flere kamper i CL og Divisjon, bra at Barca har Gudjohnsen. 6957553[/snapback] gudjohnsen er en god erstatter, men jeg tror saviola blir en større suksess Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ånei, da blir en god spiller fra Barca vekk i flere kamper i CL og Divisjon, bra at Barca har Gudjohnsen. 6957553[/snapback] gudjohnsen er en god erstatter, men jeg tror saviola blir en større suksess 6961182[/snapback] Eto'o er uerstattelig. Fins ikke den spiss i verden som er bedre enn han etter min mening. Eller, det er muligens noen helt der oppe (Shevchenko, Henry, Rooney, Adriano osv.) men Eto'o er nok hakket bedre, målteft som hans skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ånei, da blir en god spiller fra Barca vekk i flere kamper i CL og Divisjon, bra at Barca har Gudjohnsen. 6957553[/snapback] gudjohnsen er en god erstatter, men jeg tror saviola blir en større suksess 6961182[/snapback] Eto'o er uerstattelig. Fins ikke den spiss i verden som er bedre enn han etter min mening. Eller, det er muligens noen helt der oppe (Shevchenko, Henry, Rooney, Adriano osv.) men Eto'o er nok hakket bedre, målteft som hans skal man lete lenge etter. 6962099[/snapback] Ikke for å rakke ned på Barcelona, men må nå si at van Nisterooy er hakke bedre enn Eto når det gjelder målteft, han er rå riktig sted til riktig tid, og sette det meste av sjangser. Eto er heller ikke dårlig 1mot1 men synes van Nistelrooy er sikrere. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Eto`o sin erstatter blir Saviola det blir artig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Ikke for å rakke ned på Barcelona, men må nå si at van Nisterooy er hakke bedre enn Eto når det gjelder målteft, han er rå riktig sted til riktig tid, og sette det meste av sjangser. Eto er heller ikke dårlig 1mot1 men synes van Nistelrooy er sikrere. 6970484[/snapback] Jeg liker Man Utd bedre uten RvN... Men skulle gjerne hatt Eto'o på laget, og Gerrard, for den saks skyld, men det er en annen sak. Barca er sterke i angrep, verdens beste, i min mening. Midtbanen og angrepet er utrolig bra. Messi, Ronaldinho, Eto'o, Iniesta... listen med angripende vidundre forsetter. Endret 30. september 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ikke for å rakke ned på Barcelona, men må nå si at van Nisterooy er hakke bedre enn Eto når det gjelder målteft, han er rå riktig sted til riktig tid, og sette det meste av sjangser. Eto er heller ikke dårlig 1mot1 men synes van Nistelrooy er sikrere. 6970484[/snapback] Jeg liker Man Utd bedre uten RvN... Men skulle gjerne hatt Eto'o på laget, og Gerrard, for den saks skyld, men det er en annen sak. Barca er sterke i angrep, verdens beste, i min mening. Midtbanen og angrepet er utrolig bra. Messi, Ronaldinho, Eto'o, Iniesta... listen med angripende vidundre forsetter. 6971092[/snapback] Jeg må nå si at MAn U har slitt litt foran uten van Nistelrooy. Men nå ha Saha kommet seg, og det begynner å se lyst ut igjen! For Rooney er ikke til stor hjelp akkuratt for øyeblikket! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 tror nok eto'o må passe seg litt når han kommer tilbake. de andre spissene kan vise seg fram med en del gode kamper. men jeg tviler på at eto'o blir vraka når han er skade fri, for han er kanskje verdens beste spiss Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ronaldinho viste hva han er god for Har aldri tvilt på den mannen Lenke til kommentar
philbens Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Barcelona har en tøffe kamper foran seg, fremover. Valencia (Mestalla), Liverpool (Camp Nou) Athletic Bilbao (Camp Nou) Sevilla (B) Real Madrid (11 Mars) (Camp Nou) Samuel Eto'o, Lionel Messi er tilbake etter langtskade avbrekk. Barcelona spiller imorgen mot Racing på Camp Nou. Steike, hvor lite liv det var her. Ikke siden i fjor, det er rett og slett for slapt Endret 10. februar 2007 av philbens Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 syns det var deilig i går eller? tapa mot det beste laget på camp nou Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) *host* Real Madrid leder over barca *host* Endret 10. mars 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Herregud som jeg storkoser meg nå. Denne kampen har alt, masser av mål, utvisning og gule kort, skader, krangler, ronaldinho, ronaldinho som smiler, ronaldinho som går berserk.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 *host* 3-2 til Real Madrid *host* Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 *host* 3-2 til Real Madrid *host* 8125134[/snapback] Snakk om å ta gledene på forhånd. Lærer du ikke av dine feil? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Barcelona må vinne idag for å beholde tabelltoppen, siden Real Madrid vant igår. Jeg tror Barcelona tar en enkel seier mot Betis hjemme. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 På tide å oppdatere denne tråden litt. - Spillere som har kommet inn: Thierry Henry- fra Arsenal Yaya Toure- fra Monaco Eric Abidal- fra Lyon - Spillere som har forlatt klubben: Gio Van Bronchort- til Feyenoord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå