Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Håper dere gruser Scum i dag Drømmen er at Messi scorer på 5. straffe i straffekonk, og Ronaldo tar en arrogant straffe rett på keeper, og blir syndebukk Vi blir ikke grust om vi taper på straffer, men bare fortsett med selvmotsigelser. Les en gang til. Forskjell på håp og drømmer vet du Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til. Måtte det beste laget vinne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Håper dere gruser Scum i dag Drømmen er at Messi scorer på 5. straffe i straffekonk, og Ronaldo tar en arrogant straffe rett på keeper, og blir syndebukk Vi blir ikke grust om vi taper på straffer, men bare fortsett med selvmotsigelser. Les en gang til. Forskjell på håp og drømmer vet du Daså, mao håper du noe annet enn drømmen din. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Slutt å klovn deg TomHel. Det går da fint ann å håpe på en ting, mens man har et drømmescenario av utfallet. Dette er vår 6 sjette finale, hvorav vi har vunnet 2 og tapt 3 av de 5 vi allerede har spilt. Mens United har en skremmende god finalestatistikk. 3 finaler og 3 seiere. Vi har det nest høyeste scoringssnitter i CL kun slått av Manchester United i 98/99 sesongen. Og vi vet jo alle hvordan det endte for United, la oss håpe det er vår tur nå. Barcelona og United har møttes tidligere i en finale. Nemlig i 1991 i Cupvinner cupen. Den endte 2-1 til United. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er iallefall ingen tvil om at det er verdens to beste lag som i dag møtes til finale. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå er jeg barcelonafan for en kveld... Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ENKELT! HERLIG!!! SÅ DEILIG Å SLÅ MANU! JAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
peryy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Europamestere! Gratulerer med seieren Barcelona Rimelig sikker på at Guardiola har oppnådd gudestatus i Barcelona nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 DIGG! Det varmer et LFC-hjerte å se hvordan Barcelona KNUSER Man U! Takk og gratulerer! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer Barcelona. Det beste laget vant i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer. Dere vant helt fortjent. Utklasset United, og det er en stor prestasjon. Pep har virkelig oppnådd store greier i sin første sesong. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer En maktdemonstrasjon. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer Barca. Dere spilte definitivt best, vi hadde ikke sjangs. Igjen, gratulerer! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer. Dere vant helt fortjent. Utklasset United, og det er en stor prestasjon. Pep har virkelig oppnådd store greier i sin første sesong. Gratulerer til deg også, svært sportslig å faktisk innse det Gratulerer alle medBarcafans, jeg elsker dere alle akkurat nå! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer, aner ikke hva United drev med, men dere har bevist det. Dere er verdens beste lag. Messi er verdens beste fotballspiller. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Takk for gratulasjoner! For en kamp. Det var en skummel åpning, men fra 10 minutt og utover var det aldri noen tvil om hvem som ville vinne denne kampen. United hadde rett og slett ikke noe å stille opp med idag. Barcelona spilte perfekt Barcelona fotball, hele kampen igjennom. Messi var enorm idag. Herlig at han i tillegg fikk et mål i denne kampen. Det kunne fort stått både 3 og 4-0 idag. Selv om United hadde sine muligheter de også. Men igjen må jeg si meg imponert over min desiderte favorittspiller i Barca. Andres Iniesta. For en fantastisk spiller han er. Anderson/Giggs/Carrick hadde ingenting å stille opp med mot midtbanen vår, og det var mye takket være Iniesta. Gratulerer til alle Barcelona-supportere ! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer med en fullt fortjent seier. Fy flate for en fotball Barcelona spiller, det er rett å slett vakkert. Verdens beste lag, uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå