Trashyman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Med tanke på at alt spillet foregikk på Chelseas banehalvdel etter utvisningen, står jeg fortsatt på det jeg sa. Chelsea har seg selv å takke. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, men barca hadde spilt bra og ventet på en feil hele kampen, og grep sjansen når de fikk den. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Uff å uff, stakkars Chelsea. Men de fortjente tross alt ikke å gå videre, makan til drittfotball de spilte i førstekampen har jeg aldri sett. Dere skulle hatt en straffe, ikke 4-5. Barcelona ble snytt for soleklar i første kamp, og de får feilaktig rødt kort i denne kampen, noe som faktisk går ut over dem i finalen også. Chelsea har seg selv, og Drogba mest og takke. Flere ganger idag skulle han ha punktert, ikke filmet. Makan til kvalm fotball spiller. Barcelona går 100% fortjent videre, Chelsea har ingenting i finalen å gjøre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Grattis med finale. Når det er sagt ble dere overkjørt av Chelsea fra start til mål, og dere ble meeeget godt hjulpet av Øvrebø Overkjørt faktisk, fra start til mål. Ler. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 To hands + en tvilsom = 3 i min bok What? 2 hands? Den siste er hands? Se den igjen. Strak arm, treffer hånden - er hands. Den første er iallefall soleklar - og en straffe hadde vært nok til å sende det beste laget videre. Barca hadde ett skudd på mål... og det gikk desverre inn. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 To hands + en tvilsom = 3 i min bok What? 2 hands? Den siste er hands? Se den igjen. Strak arm, treffer hånden - er hands. Den første er iallefall soleklar - og en straffe hadde vært nok til å sende det beste laget videre. Barca hadde ett skudd på mål... og det gikk desverre inn. Den første burde vært straffe. Og Henry burde hatt straffe på Camp Nou. Irriterer meg grenseløst hvordan dere velger å overse den situasjonen gang på gang fra den første kampen. Du husker vel den første kampen? Der dere spilte anti-fotball som ingen lag i verden har gjort før dere. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 The ball rolled into the path of Iniesta and I... jizzed in my pants. Stjele vitser fra RAWK.. yay. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Den første burde vært straffe. Og Henry burde hatt straffe på Camp Nou. Irriterer meg grenseløst hvordan dere velger å overse den situasjonen gang på gang fra den første kampen.Du husker vel den første kampen? Der dere spilte anti-fotball som ingen lag i verden har gjort før dere. Den første kampen så jeg desverre ikke, da jeg var på jobb. Om det var straffe eller ei, kan jeg derfor ikke uttale meg om. Men jeg mener fremdeles at Chelsea burde hatt minst to straffer i dag. Endret 6. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den andre var ikke hands, treffer han på så og si skulderbladet og hadde Øvrebø gitt straffe der hadde det bare vært direkte svakt av han. Den ENE som var straffe var Pique sin ja, tror alle er enige i det. Men Henry skulle hatt en på Camp Nou, så ingenting å si på det. Og ærlig talt, det røde kortet var faen meg GIFTWRAPPED for Chelsea. Så jeg quoter LyleScott her som jeg er helt enig med: At et Barcelona-lag med 10 mann på banen klarer å utspille Chelsea må de ta på egen kappe. Det må Chelsea ta på egen kappe, så jævlig enig. Får gavepakke av Øvrebø som gir rødt for ingenting også gjør Chelsea ingenting etter det. Taktisk var det ikke godt nok av Chelsea og over 2 kamper var det bare et lag som fortjente å spille i finalen og de er der. Sånn er det. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det må Chelsea ta på egen kappe, så jævlig enig. Får gavepakke av Øvrebø som gir rødt for ingenting også gjør Chelsea ingenting etter det. Taktisk var det ikke godt nok av Chelsea og over 2 kamper var det bare et lag som fortjente å spille i finalen og de er der. Sånn er det. AMEN. Lenke til kommentar
Kryp2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fortjent? Rett bak? Det berømte angrepet til barcelona er fullstendig tannløst. Ingen reelle målsjanser før på overtid. Det hjelper ikke å ha mange korte presise pasninger på midtbanen når man er ubrukelig når man spiller mot ordentlig forsvar. Målet kom også på grunn av en helvetes forsvarsfeil. Å påstå at dette er fortjent, og at barcelona er rett bak chelsea er rett og slett helt på trynet. Dritt! Ja, kanskje Barca hadde litt flaks på målet, men Chelsea var nok sliten etter å ha løpt fotball i 92 minutter. Og hva mener du om målet til Essien? Det var i hvert fall flaks. Målene er greie de, og straffene er blitt diskutert opp og ned så etter min mening går Barca fortjent videre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Selv om Chelsea hadde flere stor muligheter så må jeg si at jeg syntes at de spiller antifotball. Finnes ikke underholdende det Chelsea driver på med. Ligge i forsvar og vente på kontring. Liker mye bedre der fotball hvor man spiller ball og prøver å gjøre det underholdene. Og det er så mange engelske supportere som sier at spanjolene bare filmer og legger seg ned :!: Vi så jo hvem som la seg ned mest i den kampen Endret 7. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har dere(Barca) mange ute til finalen? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Eric Abidal og Daniel Alves er vel de eneste som er ute i finalen som jeg kommer på nå. Pga suspensjon vel og merke. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Marquez er skada. EDIT: Too late. Kind of. Endret 7. mai 2009 av arctcmnks Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Selvfølgelig Marquez ja, og Milito som vel også er ute resten av sesongen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 mye aktivitet her for tia Beste fotball laget gikk vidre, vet ikke hva chelsea spiller. Dumt at alt dette ender opp i fokus på dommer avgjørelser og forkjerlighet for engleske lag i norsk media. Det var en situasjon som jeg synes kunne endt med straffe. Sånn som den barca ikke fikk på hjemme bane. Barca får en laterlig utvisning. Ingen som snakker om den? Heldigvis spiller vi mot et lag som ikke klarer å utnytte dette og vi fortsetter å dominere possesion som til slutt leder til borte målet som vinner oppgjøret. Dumt at det skjer slik, men for alle andre en chelsea fans så var det fortjent finale plass til barca. Regner med vi ser et veldig defansivt lag når vi spiller mot Manu også, men blir nok bedre en Chelsea kampen. Chelsea er veldig god defansivt da, så jeg forstår at di satser på dette i spillet sitt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tror neppe du får se et defensivt lag mot dere i finalen. Det er godt mulig at dere har ballen mest for spillet deres er bygget opp sånn, men vi kommer definitivt til å kontre for alt det er verdt, og i tillegg skape sjanser mot etablert forsvar. Vi forsvarer stort sett med hele laget, og stort press uansett. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Grattis med finale. Når det er sagt ble dere overkjørt av Chelsea fra start til mål, og dere ble meeeget godt hjulpet av Øvrebø Overkjørt faktisk, fra start til mål. Ler. Hvis du først skal svare er det jo flotters om du kommer med en forklaring da Hjelper lite å bare skrive "ler". Overkjørt er kanskje et sterkt ord når man ser i målprotokollen, men i rent banespill syns jeg det var klasseforskjell. Greit, Barca har ballen mye. Men det hjelper relativt lite når dere ikke produserer mer enn et par sjangser i løpet av 2 kamper! Når det er sagt, så er jeg jævlig fornøyd med at Chelsea ikke kom lenger enn til semien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå