FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 TOM HENNING ØVREBØ IN MY HEART! Bortsett fra det røde, som aldri skulle vært rødt. Chelsea kunne også fått minst èn straffe, dette innrømmer jeg som Barca fan Men Barcelona presset på hele kampen, og bare ventet på at Chelsea skulle gjøre en feil. Den kom i det 92. minutt, og det utnyttet vi Så det er helt fortjent, gratulerer kjære supportere Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Fantastisk! Takk for det tc ! Herregud, jeg har aldri feiret et mål så mye i mitt liv! I tillegg utrolig deilig at det er Iniesta, som er min klare favoritt! Vi var heldige ikveld. det er det INGEN tvil om. Men faen så uheldige vi var på Camp Nou også, så det går opp i opp. Chelsea skulle etter min mening hatt EN straffe, det er handsen til Pique. De to foregående situasjonene som begge er kroppsdueller, er så bullshit. Den første, der Drogba diver, herregud for en ekkel fotballspiller han er. I tillegg ble vi snytt for et SOLEKLART straffespark i første kampen, så jeg ville ikke ropt for høyt om jeg hadde vært Chelsea-supporter. Må si det var en helt fantastisk måte å gå videre på. For en spenning, og for en glede når Iniesta scorer 3 minutter på overtid! Til slutt vil jeg bare slenge ut tidenes dummeste quote fra Viasat4 Studio: Erik Soler: På den ene skuddet Barca hadde over 2 kamper, så går de videre. For en latterlig jævlig tosk han er. Hvor var han i første kampen? EDIT: Legger til at det røde kortet til Abidal var totalt jævla latterlig. Endret 6. mai 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fortjent faktisk. Du må være barca-fan for å mene det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lykke til i finalen. Dere er der pga en håpløs dommer, da iallefall to situasjoner skulle vært straffe, men sånn er fotball (tror faktisk aldri jeg har sett en dårligere dommer i mine 21 år her på denne kloden). Håper likevell Barca tar United. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Synd at Øvrebø måtte snyte oss for en skikkelig kamp, men jeg er glad as ever. Chelsea var kanskje hakket hvassere i dag, men Barca var ikke langt bak. Lykke til i finalen. Dere er der pga en håpløs dommer, da iallefall to situasjoner skulle vært straffe, men sånn er fotball (tror faktisk aldri jeg har sett en dårligere dommer i mine 21 år her på denne kloden). Håper likevell Barca tar United. Har jo ingen grunn til å hate Barca, Øvrebø som ødela kampen Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Chelsea skulle etter min mening hatt EN straffe, det er handsen til Pique. De to foregående situasjonene som begge er kroppsdueller, er så bullshit. Den første, der Drogba diver, herregud for en ekkel fotballspiller han er.I tillegg ble vi snytt for et SOLEKLART straffespark i første kampen, så jeg ville ikke ropt for høyt om jeg hadde vært Chelsea-supporter. Helt enig! blir kvalm av Soler som presterer å si at Chelsea kunne fått 5 straffer i løpet av kampen, han må jo være drita... Grattis med finalen selv om Barca leverte 2 kamper som ikke var i nærheten av deres toppnivå, så kan man si at det var noe fortjent. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det var enten eller i mine øyne, ettersom første kampen var best av barca. De fortjente ikke å vinne denne kampen, men det gjorde de heller ikke. De fortjente vel så mye som Chelsea å gå videre, og det gjorde de. Blir en bedre finale uten maskinfotballen til Chelsea også. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fortjent faktisk. Du må være barca-fan for å mene det. Hvor i all verden har jeg sagt at det var fortjent? Du må ta i betrakning en første kamp, som var total overkjøring fra vår side. Vi er både veldig uheldige og udyktige der, og det var en kamp vi burde vunnet med 2-3 mål. Når det er sagt, så var det sett ifra denne kampen ikke fortjent at vi klarer et uavgjort resultat. Men vi gir aldri opp. Vi går ut med en offensiv innstilling, og holder på den absolutt hele kampen. Fantastisk laginnsats idag av gutta, vi gir aldri opp og får uttelling får det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fortjent? Rett bak? Det berømte angrepet til barcelona er fullstendig tannløst. Ingen reelle målsjanser før på overtid. Det hjelper ikke å ha mange korte presise pasninger på midtbanen når man er ubrukelig når man spiller mot ordentlig forsvar. Målet kom også på grunn av en helvetes forsvarsfeil. Å påstå at dette er fortjent, og at barcelona er rett bak chelsea er rett og slett helt på trynet. Dritt! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det var etter min mening en straffe som skulle blitt utdelt i denne kampen, og det er den til Pique, men siden Barca ble snytt for en klar straffe i første kamp så går det for min del opp i opp. Drogba, Malouda og Anelka prøvde å dive seg til straffer i kroppsdueller. Kvalmt lag som vi (United) heldigvis slipper å møte i en finale. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mister Eto'o finalen pga gult nå? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fortjent? Rett bak? Det berømte angrepet til barcelona er fullstendig tannløst. Ingen reelle målsjanser før på overtid. Det hjelper ikke å ha mange korte presise pasninger på midtbanen når man er ubrukelig når man spiller mot ordentlig forsvar. Målet kom også på grunn av en helvetes forsvarsfeil. Å påstå at dette er fortjent, og at barcelona er rett bak chelsea er rett og slett helt på trynet. Dritt! Har du sett den FØRSTE kampen? Jiiz. Vi regelrett lekte med dere i 90 minutt, og dere var ekstremt heldige som slapp unna med null baklengs der. Vi blir snytt for KLART straffe når Henry blir dratt ned. Eto'o brenner en sjanse som han nærmest aldri bommer på. Og Bojan header utenfor på åpent mål. I denne kampen var dere bedre enn oss, men laangt ifra så dominerende som vi var i første kampen. Over 180 minutter så mener jeg det er langt ifra ufortjent at vi går videre. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 The ball rolled into the path of Iniesta and I... jizzed in my pants. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er helt enig med de av dere som sier at det Piques hands er den eneste soleklare. De som roper og smeller etter 5 straffer må ha så tjukke briller på at dere knapt kan se sola. Eto'o sin har jeg sett lite av, men det jeg har sett av den så treffer den helt oppe på skulderbladet og minimalt på armen. Resten av situasjonene er latterlige da Drogba, Malouda og Anelka gjør alt for å få straffe der. De hopper og kaster seg som om de skulle vært skutt. Når Barcelona i tillegg hadde en veldig omdiskutert situasjon på Camp Nou, syntes jeg resultatet nærmer seg til å bli rettferdig. Alt i alt, syntes jeg Chelsea kan takke seg selv. At et Barcelona-lag med 10 mann på banen klarer å utspille Chelsea må de ta på egen kappe. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 To hands + en tvilsom = 3 i min bok Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvordan kan man si at Chelsea var BEDRE enn Barcelona? Glem 1. kampen, da folk som ikke ser at Barca var så utrolig mye bedre DER, men til og med 2. kampen. Først og fremst, langballer var der Chelsea var mest skummelt. Har vi lyst å se det i finalen av CL? Nei. Og Barca prøver å spille skikkelig fotball og til slutt får det til, og det var EN straffe Chelsea skulle hatt og det var Pique sin og Henry skulle hatt en KLAR en på Camp Nou så det går OPP I OPP. Ellers er det utrolig fortjent at Barca går videre over to kamper der, som sagt, spiller Chelsea spiller maskinfotball. Også er det at Abidal får rødt for ingenting når Anelka faktisk faller pga. seg selv, haha. Sykt at folk syns at Barca IKKE fortjener å gå videre over BEGGE kampene. Sykt, bare sykt. Grattis til dere Barca supportere, 100% fortjent og vi møtes på 27. mai! Det blir en knallkveld med de 2 beste offensive lagene i verden som FORTJENER å være i finalen. Simple. Can't wait! To hands + en tvilsom = 3 i min bok What? 2 hands? Den siste er hands? Se den igjen. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vel, det får være din bok. Uheldigvis blir det nok slik i resten av fotball-europas bok også, noe som gjør at Øvrebø kommer til å få sinnsykt mye urettferdig slakt. Spesielt i engelsk presse da de er nådeløse og verdens dårligste tapere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 The ball rolled into the path of Iniesta and I... jizzed in my pants. Haha. Akkurat det samme. HERLIG! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er helt enig med de av dere som sier at det Piques hands er den eneste soleklare. De som roper og smeller etter 5 straffer må ha så tjukke briller på at dere knapt kan se sola. Eto'o sin har jeg sett lite av, men det jeg har sett av den så treffer den helt oppe på skulderbladet og minimalt på armen. Resten av situasjonene er latterlige da Drogba, Malouda og Anelka gjør alt for å få straffe der. De hopper og kaster seg som om de skulle vært skutt. Når Barcelona i tillegg hadde en veldig omdiskutert situasjon på Camp Nou, syntes jeg resultatet nærmer seg til å bli rettferdig. Alt i alt, syntes jeg Chelsea kan takke seg selv. At et Barcelona-lag med 10 mann på banen klarer å utspille Chelsea må de ta på egen kappe. Utspille chelsea ja. Har du sett situasjonen? Det var en gedigen forsvarsfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå