JRL Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer takk! herlig resultat. viktig seier for oss. Pique var helt rå i kveld!! Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er bare så deilig! for en kamp!! Pique var drit god i dag, å fikk seg en scoring, og igjen beviser Messi hvorfor han blir reinet for verdens beste fotballspiller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Faen, når jeg tok over på Tv2Sport for å se kampen virket plutselig ikke kanalen! Om du ikke har abonnement på kanalen, får du se ca. fem minutter av kanalen pr. døgn. Etter det kommer det opp en melding om at man må skaffe seg abonnement. Samme skjedde med meg før jeg skaffet meg TV2 Sport. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 så nå at Pique fikk æren av å score mål nr 100 for sesongen, hipp hipp! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Omg, du må kødde? BEKREFTET? Faen, så typisk, mannen i sykeste formen nå for tiden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Haha, sweeeet! Har en god følelse på at han scorer et veldig viktig mål på SB. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Troppen til imorgen: Valdés, Jorquera, Pinto, Alves, Víctor Sánchez, Piqué, Cáceres, Abidal, Sylvinho, Touré Yaya, Keita, Busquets, Gudjohnsen, Xavi, Iniesta, Hleb, Bojan, Henry, Eto'o, Messi og Pedro. Håper på denne oppstillingen: ------------valdes----------------- alves--caceres---pique---abidal ----------toure-------------- -----xavi-------iniesta messi---eto'o---henry Tror vi har en rimelig fair sjanse til å gå videre. Selv om Chelsea er klare favoritter etter 0-0 på Camp Nou. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ingen Henry, og Yaya Toure som midstopper! Men uansett, koman Barca! Vil møte dere i finalen! Lenke til kommentar
Kryp2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Perfekt start for chelsea. Blir ikke lett å komme seg forbi 11 mann i forsvar. Camp Nou all over? Får håpe på flere sjanser etterhvert som begge lag blir mer slitne i løpet av 2. omgang.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAA! INIESTA!!!!! DEN FEIRET JEG SOM FAEEEEEEEEN! JAJAJAJJAJAJA, FØKK ANTI-FOTBALL! JAAAAAAAAAAAAAA UTD - BARCA FINALE! 27. MAI GUYS! JAJAJAJAJJA, GRATUELRER SÅ MYE DEXTER FORTJENT SOM FAEN! Abidal sitt rødt var ALDRI rødt! JAA Endret 6. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 JA!!!!!!!!!!!!! SÅ DEILIG! IN INIESTA WE TRUST! <33333333333 FUCK YOU CHELSEA! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Grattis med finale. Når det er sagt ble dere overkjørt av Chelsea fra start til mål, og dere ble meeeget godt hjulpet av Øvrebø Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gratulerer, folkens. Gleder meg til 27. mai! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Grautulerer igjen. Håper dere knuser Manchester i finalen så dere får vist at spansk fotball er best. Var litt vel heldige i kveld også da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dere gjorde én ting riktig, og det var avslutningen. Det var også en helvetes forsvarsfeil av Essien (jeg skulle klart å klarere den der ffs!), men for all del. Den avslutningen der var JÆVLIG bra! Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Gratulerer Barcelona. Fikk god hjelp av øvrebø da. Men jeg liker ikke chelsea. Så dette kommer til å bli en kjempe finale!! Men MAN U, blir harde å slå.. Endret 6. mai 2009 av Jompio Lenke til kommentar
Kryp2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Den scoringa var så buttsecks! Endret 6. mai 2009 av Kryp2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå